Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس گفت: اقدام شبکه آموزش صدا و سیما در این شرایط(تهدید ویروس کرونا) فوق‌العاده ارزشمند و مطلوب بود. تاریخ انتشار: 12:21 - 12 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۸۲۲

سید حمایت میرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ با اشاره به آموزش دروس تحصیلی دانش آموزان از طریق شبکه تلویزیونی پیرو تهدید ویروس کرنا در کشور، گفت: اقدام شبکه آموزش صدا و سیما در این شرایط فوق العاده ارزشمند و مطلوب بود لذا بنده لازم می‌دانم از جانب کمیسیون آموزش ،تحقیقات و فناوری و همچنین فراکسیون فرهنگیان نسبت به این اقدام کمال تشکر را داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تجهیز دانشگاه علوم پزشکی گیلان به کیت تشخیص کرونا/ احتمال ممنوعیت ورود مسافران به گیلان

وی افزود: با این حال یک نکته حائز اهیمت است و آن این است که مردم در سراسر ایران نمی‌توانند از شبکه آموزش استفاده کنند. خیلی از روستا و مناطق نمی‌توانند شبکه آموزش را تماشا کنند لذا باید برای این مسئله فکری کرد در غیر اینصورت اینگونه برنامه‌ها باید از سایر شبکه‌ها هم پخش شود و باید روی این موضوع مقداری تمرکز کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس اظهارداشت: حال که این شبکه به این مقوله ورود کرده، ما باید تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و از معلمانی که می‌توانند در تدریس دروس بهتر عمل کنند یاری بخواهیم. بنده این احتمال را می‌دهم که اگر فضا فراهم شود،افرادی هستند که ممکن است خلاقیتشان در تدریس دروس بیش از برخی معلمان فعلی باشد ضمن اینکه این معلمان فعلی هم ظرفیتی هستند که می‌شود از آنها استفاده کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا شبکه آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود منطقی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خاتمه نشست با مدیران آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان از سوی بهزیستی استان پیگیری می‌شود، تاکید کرد: توجه به آسیب‌های اجتماعی حوزه دانش‌آموزی محور طرح است.

وی خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و افزود: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

به گزارش مهر، نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در واقع مجموعه‌ای نظام‌یافته از خدمات و برنامه‌ها شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی اجتماعی به‌منظور مراقبت از دانش‌آموزان در برابر رفتارهای پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و جرایم از طریق مداخله به‌موقع و مؤثر است.

کد خبر 6088400

دیگر خبرها

  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • حروف الفبا و تأثیرش در نمرات دانش‌آموزان
  • نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند