Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه لوازم خانگی در پاسخ به این پرسش که قیمت لوازم خانگی سال آینده چقدر گران خواهد شد؟ به پارسینه گفت: با نشستی که میان تولیدکنندگان لوازم خانگی برگزار شد، قرار است با توجه به نرخ میزان تورم و افزایش قیمت دلار قیمت لوازم خانگی در سال ۹۹ تعیین شود، فعلا درباره میزان افزایش قیمت لوازم خانگی در سال جدید تصمیمی گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی میری افزود: در روز‌های عادی سال با توجه به افزایش قیمت کالا‌ها بازار لوازم خانگی دچار رکود بود، اما با شیوع این بیماری مردم ترجیح می‌دهند به جای بروز کردن کالا‌های لوازم خانگی کالا‌های ضروری همچون مواد غذایی و بهداشتی را تهیه کنند. فعلا با شیوع بیماری کرونا بازار لوازم خانگی تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته و تقاضا از سوی مردم برای خرید لوازم خانگی در شب عید به شدت کاهش یافته است.
او اظهار کرد: در نشستی که با تولیدکنندگان لوازم خانگی داشتیم نظر داشتیم برای تنظیم بازار شب عید نیاز مردم را تامین کنیم، اما متاسفانه با شیوع کرونا برنامه‌های تولید لوازم خانگی فعلا دچار اختلال شده است.
میری با اشاره به برداشته شدن تخفیف از سوی شرکت‌های تولیدی لوازم خانگی گفت: با توجه به افزایش بی سابقه قیمت کالا‌های لوازم خانگی شرکت‌های تولیدی فعلا از فروش کالا به طور مدت‌دار خودداری می‌کنند. همچنین شرکت‌های تولیدی تخفیف‌های کالایی را در سطح بازار برداشته اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازار لوازم خانگی پارسی خبر قیمت لوازم خانگی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟

مسعود رسولی از عرضه سراسری گوشت تنظیم بازاری وارداتی از ۲۰ روز دیگر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، وی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: امروز در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف میادین، ران، دست و راسته گوساله به قیمت ۲۹۹ هزارتومان، چرخ‌کرده ۲۷۵ هزارتومان و مخلوط نیز با قیمت ۲۸۵ هزارتومان عرضه می‌شود.

وی افزود: فعلا این گوشت تنظیم بازاری وارداتی برای تهران و البرز است، ولی از روز‌های آینده با افزایش واردات در سایر استان‌ها نیز عرضه صورت می‌گیرد.

دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته بندی و پروتئینی کشور تصریح کرد: به نظر می‌رسد تا ۲۰ روز آینده گوشت تنظیم بازاری وارداتی در سراسر کشور و در کلیه فروشگاه‌ها عرضه شود.

دیگر خبرها

  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت
  • هشدار به فعالان بازار لوازم چاه ارت! افزایش قیمت ملزومات چاه ارت ۱۴۰۳
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟