Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی خسروی پیش از ظهر دوشنبه در نشستی خبری، با اشاره به مشکلاتی که در سه سال اخیر بیمارستان امام خمینی با آن درگیر بوده است، گفت: مهرماه امسال و زمانی که بیمارستان را تحویل گرفتیم تنها بخش اورژانس آن فعال بود و به صورت محدود پذیرش داشت.

وی با اشاره به اینکه ۳۵۰ پرسنل داریم که به دلیل بلاتکلیفی وضعیت بیمارستان چندین ماه بیکار بودند اما حقوق پایه را دریافت می‌کردند، گفت: بیمارستان امام خمینی از شنبه آماده پذیرش بیمار است، در این خصوص اطلاع رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج گفت: در حال حاضر استان البرز بیش از هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی کم دارد، بیمارستان امام خمینی با ۱۸۰ تخت بیمارستانی نقش مهمی در تأمین بخشی از این نیاز دارد و تا ۲۵۰ تخت ظرفیت ارتقای تخت‌های بیمارستانی در این مرکز درمانی وجود دارد.

خسروی با تاکید بر اهمیت پیگیری تعرفه خصوصی برای این بیمارستان، گفت: از مهرماه تاکنون پیگیری‌های مختلف برای تحقق این مهم داشته ایم اما همچنان تعرفه‌های این بیمارستان نیمه دولتی است و حدود ۵ ماه است که رسیدن به تعرفه خصوصی برای این مرکز درمانی محقق نشده است.

وی با این توضیح که توقع ما از مسئولان استان البرز و شهر کرج این است که به حق مسلم ما در خصوص خصوصی شدن تعرفه این بیمارستان پاسخ دهند، گفت: انتظار داریم این حق را به ما بدهند تا بتوانیم همکاری مناسب و ادامه دار با پرنسل از جمله پزشکان داشته باشیم زیرا پزشکان و دیگر کادر درمانی ما به این بیمارستان علاقمند هستند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در خصوص تصمیم گیری برای بکارگیری تجهیزات مختلف بیمارستانی در بیمارستان امام خمینی، عنوان کرد: تجهیزاتی که نیاز باشد افزوده خواهد شد در کنار آن برای برنامه‌های توسعه‌ای راه اندازی مرکز دیابت، کلینیک ویژه حوزه روانشناسی و یا راه اندازی یک مرکز زیبایی مدنظر است.

خسروی در مورد برنامه ریزی برای توسعه فضای بیمارستان امام خمینی نیز گفت: اگر بعدها طبق مذاکرات با نیروی انتظامی بتوانیم مالکیت ساختمان مجاور را که تحت مالکیت این نهاد است اخذ کرده و خریداری کنیم می‌توانیم برنامه‌هایی برای تکمیل بیمارستان و ایجاد مواردی مانند پارکینگ طبقاتی را پیاده سازی کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازسازی دو اتاق عمل در این مجموعه، افزود: در بخش‌های بیمارستان نیز ریکاوری و بازسازی‌هایی صورت گرفته است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با تاکید بر ظرفیت خوب این بیمارستان در بحث کادر درمان، افزود: این بیمارستان را از گذشته به مرکز قلب می‌شناسند به یقین در این بخش به مانند گذشته با روند روبه رشد کار خواهیم کرد.

خسروی در پایان با اشاره به اینکه برای مشارکت در خصوص ارائه خدمات در بحث درمانی بیماران مبتلا کرونا ویروس در استان البرز اعلام آمادگی کرده ایم، عنوان کرد: در این رابطه بر اساس تصمیمات دانشگاه علوم پزشکی البرز برای ورود بخش خصوصی هر زمان به ما اعلام کنند وارد فعالیت در این عرصه و ارائه خدمات به مبتلایان کرونا ویروس می‌شویم.

کد خبر 4867909

منبع: مهر

کلیدواژه: کرج رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز مهدی خسروی بیمارستان امام خمینی ویروس کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند بیمارستان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: این آیین معنوی در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام به امامت حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اقامه می‌شود.   نماز باشکوه جمعه در سایر مناطق استان ایلام نیز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • آمادگی رفع نیاز فناورانه سازمان سنجش در مقابله با تقلب کنکور
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)