Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:39:33 GMT

هافبک پیشین سایپا شاگرد کریستیچویچ شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۳۳۵۱

هافبک پیشین سایپا شاگرد کریستیچویچ شد

هافبک پیشین تیم فوتبال جوانان ایران و باشگاه سایپا، به عضویت تیم شاهین شهرداری بوشهر درآمد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد سلطانی‌مهر هافبک پیشین تیم فوتبال سایپا، با باشگاه شاهین شهرداری بوشهر قرارداد بست و شاگرد میشو کریستیچویچ شد.

سلطانی‌مهر سابقه حضور در تیم فوتبال جوانان ایران را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کویلیتایا: شاهین توانایی بقا در لیگ برتر را دارد

شاهین شهرداری بوشهر در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، در این بازی که در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار شد گل اول نفتی‌ها را رضا کرملا چعب در دقیقه ۲۱ و گل دوم زا نیز علی نبی زاده از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند.
نفتی‌ها در این دیدار با ترکیب وحید اصغر زاده، علی حدادی فر، محسن آقایی، امین رضایی، علی نبی زاده، میلاد باقری، رضا کرملا چعب، علی قربان خانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، محمدحسین بابا گلی و ساسان جعفری کیا به میدان رفتند.
نفتی‌های گچساران بعد از چهار هفته ناکامی در کسب نتیجه باوجود بازی‌های خوب در رقابت‌های لیگ دسته اول و جام حذفی مقابل پرسپولیس تهران، به این سه امتیاز شیرین دست یافتند.
تیم نفت و گاز گچساران تا پایان هفته بیست و پنجم با کسب ۹ برد، هشت تساوی و هفت شکست با ۳۵ امتیاز همچنان در رتبه ششم لیگ دسته اول قرار دارند در حالی که تیم شاهین بندر عامری با پنج برد، هفت تساوی و ۱۳ باخت با کسب ۲۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرارگرفته است.
سایپا تهران، فجر سپاسی، خیبر خرم‌آباد، چادرملوی اردکان، مس شهربابک، ون پارس اصفهان، پارس جنوبی جم، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی، خوشه طلایی ساوه، آرمان گهر سیرجان، شهرداری آستارا، خلیج‌فارس بندر ماهشهر، نفت مسجدسلیمان، مس کرمان، مس سونگون ورزقان، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان تیم‌های حاضر در رقابت‌های فصل جدید لیگ آزادگان هستند.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس فدراسیون فوتبال چین!
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • حکایت عارف و نماز شاگرد به روایت محمد اصفهانی (فیلم)
  • حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین