Web Analytics Made Easy - Statcounter

«زهرا چابکی» رییس کمیته پزشکی کمیته ملی پارالمپیک روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از شب گذشته و پس از فوت «سیامند رحمان» اخبار متناقضی در زمینه دلیل فوت وی منتشر شد که برخی آن را مرتبط با شیوع ویروس کرونا می‌دانند. اما به عنوان رییس کمیته پزشکی اعلام می‌کنم که تا این لحظه هیچ گزارشی در زمینه مرگ او به خاطر مبتللا شدن به کرونا منتشر نشده و صحبت‌های مسوولان بهداشتی و درمانی اشنویه نیز این موضوع را رد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان اینکه کمیته پزشکی یک طرح پایش برای سلامت برای ورزشکاران تحت نظر کمیته ملی پارالمپیک دارد، افزود: ۲ ماه پیش به همراه تعدادی از متخصصان این کمیته به ارومیه رفتم و آزمایش‌های لازم در زمینه سلامت، قلب و عروق بر روی «سیامند رحمان» انجام شد. او زیر نظر یک متخصص قلب و عروق و ۲ متخصص اکوکاردیوگرافی کلیه آزمایش‌های لازم را انجام داد و همچنین اکو و نوار قلبی نیز برای وی انجام شد که نتیجه همه آن‌ها رضایت‌بخش بود و منعی برای ادامه فعالیت‌های ورزشی و تمرینات وی وجود نداشت. نه‌ تنها برای مرحوم رحمان بلکه برای تمام ورزشکاران برنامه پایش سلامت و معاینات قلبی و عروقی داریم.

رییس کمیته پزشکی کمیته ملی پارالمپیک در توضیح دلایل مرگ این قهرمان پارالمپیک گفت: شاید سیامند مانند برخی از ورزشکاران دچار مرگ ناگهانی شده است. این شکل از مرگ در جهان ورزشی بی‌سابقه نیست و نمونه آن نیز «مارک ویوین فو» بازیکن تیم ملی فوتبال کامرون در جام کنفدراسیون‌ها بود. این مرگ به خاطر تغییراتی است که ورزش بر روی بدن و فعالیت‌های قلبی ایجاد می‌کند. اطلاعات دقیق‌تر از مرگ قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن در روزهای آینده توسط مراکز بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی منتشر خواهد شد.

 سیامند رحمان دارنده ۲ مدال طلای پارالمپیک و پنج طلای قهرمانی جهان شامگاه روز گذشته به خاطر ایست قلبی دیده از جهان فروبست.

برچسب‌ها پارالمپیک لندن ارومیه سیامند رحمان کمیته ملی پارالمپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارالمپیک لندن ارومیه سیامند رحمان کمیته ملی پارالمپیک پارالمپیک لندن ارومیه سیامند رحمان کمیته ملی پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک رییس کمیته پزشکی سیامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.
مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.
کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.
وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰ تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.
عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.
وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.
۱۸ تیم در این مسابقات با قضاوت داورانی از لیگ برتر فوتبال و فوتسال به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی