Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@21:50:39 GMT

ناکامی عاملان حفاری غیر مجاز در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۴۰۱۲

ناکامی عاملان حفاری غیر مجاز در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حفاری غیر مجاز در بخش الموت به قصد کشف اموال تاریخی و فرهنگی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی بخش رودبار الموت شرقی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: مأموران با حضور در محل مشخص شد موضوع صحت داشته و طی عملیاتی، ۳ نفر را حین حفاری غیر مجاز دستگیر و تعدادی آلات و ادوات حفاری کشف و ۳ خودرو در این خصوص توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خدایی در پایان با اشاره به اینکه متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. خاطرنشان کرد: هرگونه حفاری و کاوش غیرمجاز برای به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

کد خبر 4868006

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین حفاری غیرمجاز انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام یک مورد حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان بعد از عوارضی شماره ۳ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه سواری پژو پارس سفید با ۴ سرنشین به دلایل نامعلوم از مسیر خود منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و راننده و دیگر سرنشینان آن نیز مصدوم شده که با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، از رانندگان خواست: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های پلیس توجه کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کاهش فوتی‌های سوانح رانندگی
  • یک کشته و شش مجروح در برخورد دو دستگاه سواری در قزوین
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • افزایش ۵۰ درصدی حوادث واژگونی خودرو‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • مجازات قاچاق زیرخاکی چیست؟
  • دریاچه اُوان نگینی در الموت
  • ضرورت جرم انگاری متناسب در حوزه حفاری‌های غیر مجاز