Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:17:05 GMT

راه ۱۵۰ روستای استان اردبیل مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۴۰۷۵

راه ۱۵۰ روستای استان اردبیل مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر بر اثر بارش برف راه ۱۵۰ روستا در شهرستان‌های نیر، نمین، کوثر و مشگین شهر مسدود شده است که راهداران درصدد هستند هر چه سریع‌تر این راه‌ها را بازگشایی کنند. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، علی رحمتی پیش از ظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر بر اثر بارش برف راه 150 روستا در شهرستان‌های نیر، نمین، کوثر و مشگین شهر مسدود شده است که راهداران درصدد هستند هر چه سریع‌تر این راه‌ها را بازگشایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی استان بیان کرد: در حال حاضر عملیات برف‌روبی با جدیت در گردنه‌های برفگیر ادامه دارد و در تلاش هستیم شرایط تردد را برای رانندگان فراهم کنیم و با برف‌روبی و نمک‌پاشی شرایط موجود را به شکل مناسب در بیاوریم.

خبر خوش استاندار مرکزی؛ تخصیص 2200 میلیاردی به راهداری برای خرید ماشین‌آلات هپکو11 اکیپ راهداری پلدختر در آماده‌باش؛ محور ترانزیتی تهران-جنوب مسدود می‌شوداکیپ‌های راهداری کوهدشت برای مقابله با سیل احتمالی در آماده‌باش هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون 286 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با 435 نفر نیروی انسانی در قالب 110 اکیپ راهداری عملیات برف روبی و بازگشایی محور‌ها و گردنه‌های استان را انجام می‌دهند که با تلاش راهداران در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی با اشاره به این که امتناع از سفرهای غیرضروری اولویت اساسی است بیان کرد: از رانندگان و ترددکنندگان انتظار می‌رود در صورت ضروری نبودن سفر خود را به زمان دیگر موکول کنند و در صوروت ورود به جاده‌ها خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ مجهز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر بارش برف در گردنه‌های حیران در جاده اردبیل - آستارا، صایین در جاده نیر - سراب ، الماس در جاده خلخال - اسالم و جاده سرچم - زنجان ادامه دارد و رانندگان در گذر از این راه‌ها باید خودروی خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند.

رحمتی با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان نیز تصریح کرد: با توجه به وضعیت جوی هوای استان در محورهای مواصلاتی مرکزی و جنوبی استان بارش برف و در راههای ارتباطی شمال استان اردبیل بارش باران گزارش شده است که تا عصر امروز تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل حال حاضر بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: رفت و آمد در این محور محدوده گردنه چالچیان به سبب برف و یخبندان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مصدقی افزود: بارش برف از حوالی ۴ صبح امروز آغاز شد و تا ۶ صبح ادامه یافت و ضخامت برف در شاهکوه و گردنه چالچیان به بیش از ۳۰ سانتیمتر رسید.

او افزود: ماشین آلات راهداری مشغول برف روبی و نمک پاشی در این مسیر هستند.

مصدقی افزود: بارش برف سبب کاهش دما در این محور شده است و یخ زدگی جاده رفت و آمد در این محور را سخت کرده است.

عادل مصدقی هم چنین از برقراری رفت و آمد در تمام مسیر‌های ارتباطی استان خبر داد و گفت: از صبح امروز و همزمان با بارش شدید باران، مسیر سید کلاته در محور اولنگ رامیان، محور زرین گل در علی آباد، محور‌های عرب قره حاجی و چشمه لی در مراوه تپه و محور بایلر در گنبدکاووس مسدود شده بود با همت راهداران بازگشایی شد.

مصدقی با اشاره به اینکه راهداران در حال انجام عملیات راهداری در مسیر‌ها هستند، افزود: در شرایط کنونی به رانندگان توصیه می‌شود از رفت و آمد‌های غیرضروری خودداری کنند.

مصدقی از رانندگان خواست؛ با احتیاط کامل در جاده‌های گلستان رانندگی کنند و پیش از حرکت از تلفن ۱۴۱ از وضع راه‌ها مطلع شوند.

براساس اعلام هواشناسی گلستان، سامانه ناپایداری که از دیروز فعالیت بارشی خود را دراستان آغاز کرده بود، عصر امروز گلستان را ترک می‌کند.

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته