Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو مهمان ویژه شب گذشته الکلاسیکو بود و برای اولین بار بعد از ترک رئال مادرید، به سانتیاگو برنابئو برگشته بود.

طرفداری- ستاره پرتغالی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است، شب گذشته در جایگاه ویژه سانتیاگو برنابئو شاهد پیروزی 2-0 تیم سابقش مقابل بارسلونا بود و حضورش برای تیم زیدان بسیار روحیه بخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فوتبال ایتالیا، حالا ادو آگیره، خبرنگار El Chiringuito به استناد از منابع نزدیک به رونالدو، مدعی شده که وی قصد بازگشت به رئال مادرید را دارد. عملکرد درخشان رونالدو در تورین هم ادامه دارد و طی 74 بازی 53 گل برای یوونتوس به ثمر رسانده است. آگیره در این رابطه گفت:

می دانم که مطمئناً کریستیانو مایل به بازگشت [به رئال مادرید] است. وقتی وارد برنابئو شد، محبت و علاقه هواداران را دید و هیجان زده بود. در حال حاضر کاملاً روی یوونتوس متمرکز است، اما در فوتبال هرگز نباید گفت، هرگز! نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، هیچکس نمی داند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است

به گزارش ورزش سه، محمد آل الشیخ، سخنگوی رسمی سابق فدراسیون فوتبال عربستان، از آنهایی که خواستار طرفداری از کریستیانو رونالدو، کاپیتان باشگاه النصر، بودند، انتقاد کرد.

کمیته انضباطی رونالدو را برای توضیح در خصوص ماجرای اخراجش مقابل الهلال در نیمه نهایی سوپرجام عربستان احضار کرده بود.

شیخ در حساب توییتر خود نوشت: «کریستیانو رونالدو قبل از آمدن به عربستان سعودی در پرتغال، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا بازی می‌کرد. جایی که هیچ هوادار و مسئولی جرأت نمی‌کرد از رقبای خود حمایت کند. بس است. رونالدو مانند هر بازیکنی در برابر قانون یکسان است. او حق و حقوق خود را دارد.»

رونالدو پس از درگیری با علی البلیهی، مدافع الهلال، کارت قرمز دریافت کرد که اولین کارت قرمز ستاره پرتغالی در ورزشگاه‌های عربستان از زمان پیوستن به العالمی است.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - سوپر گل تماشایی کریستیانو رونالدو به پورتو (2009/4/15) / فیلم
  • جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند
  • بخش VIP جذاب در برنابئو: فراتر از یک ورزشگاه! (عکس)
  • اتفاق بی‌سابقه برای مسی و رونالدو | آمارسازان محروم از جام
  • نگاهی به ۱۰ فوتبالیست پردرآمد جهان
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است
  • حمایت جالب حریف رئال از کاپیتان نیمکت‌نشین (عکس)‏
  • کاماوینگا: سطح مسی از هر بازیکنی بالاتر است؛ همه این موضوع را قبول دارند
  • دیدگاه‌های جالب کاماوینگا درباره مسی، رونالدو و دیگران!