Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مهرداد ایزدی گفت: سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات با هدف افزایش شفافیت در خصوص قیمت کالا و خدمات پر مصرف خانوار طراحی گردیده است و در حال حاضر شامل 6 گروه اصلی کالا و 4 گروه اصلی خدمات می باشد.

وی گروه های کالایی را شامل کالاهای اساسی و مواد غذایی، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم التحریر، لوازم مصرفی خودرو و مصالح ساختمانی دانست و در ادامه تصریح کرد : گروه های خدمات نیز شامل خدمات توزیع گاز مایع، کارمزد دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10)، کارمزد دفاتر خدمات پیشخوان و تعرفه کالا در سردخانه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول یادآور شد : در حال حاضر این سامانه از طریق درگاه اینترنتی www.124.ir  و همچنین اپلیکیشن آسان پرداخت (آپ) در اختیار عموم مردم قرار دارد.

مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمایت متذکر شد : با توجه به شرایط کنونی کشور و  بحث شیوع کرونا و افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای خرید مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده ، در جهت رفاه حال هموطنان عزیز، 10 قلم لوازم بهداشتی شامل انواع ژل و محلول ضد عفونی کننده دست در اوزان مختلف و سفید کننده علاوه بر محصولات بهداشتی قبلی در سامانه گنجانده شده و قیمت اقلام اعلام شده شامل حداقل و حداکثر قیمت این اقلام روی خروجی آپ و سایت  124.ir قرار گرفته است.

ایزدی از این سامانه بعنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان  نام برد  و اضافه کرد : همچنین سامانه مذکور قابلیت ثبت و رسیدگی به شکایات تخلفاتی نظیر گرانفروشی، اختفاء و احتکار، کم فروشی و عدم درج قیمت در خصوص انواع کالاها و خدمات و از جمله اقلام بهداشتی و شوینده ها را به صورت آنلاین دارد.

مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمایت درباره نحوه رسیدگی به  شکایت‌های مردمی نیز توضیح داد:  با ثبت شکایت مصرف کنندگان در این سامانه، بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها در کمترین زمان ممکن ضمن مراجعه به واحدهای صنفی در صورت وجود تخلف، برخورد لازم را بعمل آورده و نتیجه را به مصرف کننده منعکس می نمایند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سامانه 124 ویروس کرونا ژل ضد عفونی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودروی شوتی در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

او تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی خودروی مذکورمتوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد ازتخلیه کالا‌های موجود در آن تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی با ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این خصوص یک نفر دستگیرو پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

سردار سلمان امیری گفت: هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق کالا واحتکار و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره تلفن ۱۱۰ و شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا
  • منابع دولت در طرح «کالابرگ» پِرت شد؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • فراوانی کالا‌های اساسی در اصفهان
  • حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال