Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بنده از نزدیک مشکلات مرز را احساس کرده و به‌صورت عینی زحمات مرزبانان در شرایط سخت آب و هوایی در حراست از حریم مرز و را مشاهده کرده‌ام. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علیرضا مرزبانی فرمانده جدید مرزبانی استان ظهر امروز با ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ضمن تبریک انتصاب فرمانده جدید مرزبانی استان، از تلاش و زحمات شبانه‌روزی مرزبانان قدردانی کرد و رمز اقتدار این نیرو را در ارتقای معرفت دینی و خداباوری دانست.

ماموستا فایق رستمی گفت: بنده از نزدیک و با تمام وجود مشکلات مرز را احساس کرده و به‌صورت عینی زحمات مرزبانان در شرایط سخت آب و هوایی در حراست از حریم مرز و را مشاهده کرده‌ام.

وی با تاکید بر ضرورت «خدمت‌رسانی به مردم، آمادگی و بصیرت‌افزائی در برابر دشمنان» گفت: خدمت به مردم در جهت تامین امنیت، آسایش و جان و مال وظیفه همگانی بوده و انصافاً مرزبانی استان در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

فرمانده مرزبانی ناجا در سنندج: ایران امن‌ترین کشور دنیاستاختصاصی|فرمانده مرزبانی ناجا: هر گونه تردد غیرمجاز در مرز «جرم» است/با مخلان امنیت مماشات نمی‌کنیم

امام جمعه سنندج افزود: امروز مرزبانی با مررزنشینان رابطه صمیمی و تنگاتنگی داشته، به‌طوری که خود مردم خواستار امنیت و می‌دانند که بدون امنیت زندگی کردن امکان‌پذیر نیست.

ماموستا رستمی اطاعت محض از ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا را وظیفه همگان دانست و تصریح کرد: باید با بصیرت‌افزائی، آگاهی و معرفت، خود را به سلاح ایمان، وحدت، اتحاد و انسجام مجهز کنیم.

فرمانده مرزبانی کردستان: مشکلات مرزنشینان کردستان را به‌طور جد پیگیری می‌کنیم

سردار علیرضا مرزبانی، فرمانده مرزبانی استان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به نقش مهم روحانیون و ماموستاها در گسترش وحدت و انسجام‌بخشی بین مردم و مسئولان، اظهار داشت: حضور روحانیون در مناطق مرزی و همراهی و همدلی آنان با مرزبانی، بهترین پشتوانه ما در خدمت‌گزاری به مردم فهیم و انقلابس کردستان و مرزنشینان است.

وی افزود: روحانیت و امامان جمعه و جماعت به‌دلیل ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مردمان مرزنشین، می‌توانند نقش مهمی در تثبیت این امنیت ایفا کنند .

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: امنیت مقوله‌ای اجتماعی‌ست که تنها با مشارکت همگانی امکان‌پذیر بوده و معتمدین و ماموستاهای مرزنشین بیشترین نقش را در تامین امنیت مناطق مرزی دارند.

وی به وحدت مثال‌‌زدنی بین مرزبان و مرزنشین اشاره و تصریح کرد: در مرزبانی مشکلات مرزنشینان را به‌طور جد احصاء و مطابق قانون در جهت رفع آن تلاش خواهیم کرد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان یادآور شد: امیدواریم با همراهی امام جمعه و ریش سفیدان مناطق مرزی خدمات مثمر ثمری به مرزنشینان که همانا مرزداران واقعی ایران اسلامی هستند، ارائه کنیم.

انتهای پیام/481/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کردستان در مجلس خبرگان رهبری فرمانده مرزبانی مرزبانی استان مشکلات مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سردار گودرزي فرمانده مرزباني فراجا در اين ديدار با اشاره به مظلوميت شهداي مرزباني گفت: ما قدردان ايثار و فداکاري شهداء بخصوص شهداي مظلوم مرزباني و خانواده‌هاي آنان هستيم و اگر اين ايثارها نبود کشور و ارزش ها و آرمانهای انقلاب حفظ نمي‌شد.
وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.
وي با تجليل از صبر، ايثار و فداکاري‌هاي خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقديم کردند و اين اجري بي پايان در نزد خداي متعال خواهد داشت.
 او ادامه داد : شهداء اسوه‌هاي بصيرت و ولايت‌مداري در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنيت و آرامش را بر جامعه حاکم كردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال ، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • امنیت مطلوبی در مرزهای استان حاکم است
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران