Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو (cristiano ronaldo)، فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا احتمال دارد بار دیگر به رئال مادرید بازگردد.

او شب گذشته (یکشنبه) با حضور در مادرید دیدار ال کلاسیکو میان تیم های رئال و بارسلونا را از نزدیک تماشا کرد و حالا ادو آگیره، خبرنگار ورزشی که با رونالدو هم ارتباط دارد، در برنامه تلویزیونی چیرینگیتو اسپانیا مدعی شد که رونالدو بعد از ۲ سال از زمان خروجش از سانتیاگو برنابئو اکنون دوست دارد که دوباره به رئال مادرید برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این خبر را در حالی منتشر کرد که رونالدو در حال سپری کردن یک فصل فوق‌العاده در سری A است و در مجموع ۷۴ بازی‌اش برای یوونتوس از تابستان سال ۲۰۱۸ تا کنون ۵۳ گل زده است.

آگیره در پایان این گفت‌وگو بیان کرد که با اطمینان می‌گویم که کریستیانو تمایل دارد که به رئال مادرید برگردد. او با بازگشت به برنابئو، تحت تاثیر ابراز احساسات و محبت هواداران رئال مادرید قرار گرفت و از این بابت بسیار هیجان زده شد.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رئال مادرید ال کلاسیکو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است

به گزارش ورزش سه، محمد آل الشیخ، سخنگوی رسمی سابق فدراسیون فوتبال عربستان، از آنهایی که خواستار طرفداری از کریستیانو رونالدو، کاپیتان باشگاه النصر، بودند، انتقاد کرد.

کمیته انضباطی رونالدو را برای توضیح در خصوص ماجرای اخراجش مقابل الهلال در نیمه نهایی سوپرجام عربستان احضار کرده بود.

شیخ در حساب توییتر خود نوشت: «کریستیانو رونالدو قبل از آمدن به عربستان سعودی در پرتغال، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا بازی می‌کرد. جایی که هیچ هوادار و مسئولی جرأت نمی‌کرد از رقبای خود حمایت کند. بس است. رونالدو مانند هر بازیکنی در برابر قانون یکسان است. او حق و حقوق خود را دارد.»

رونالدو پس از درگیری با علی البلیهی، مدافع الهلال، کارت قرمز دریافت کرد که اولین کارت قرمز ستاره پرتغالی در ورزشگاه‌های عربستان از زمان پیوستن به العالمی است.

دیگر خبرها

  • بخش VIP جذاب در برنابئو: فراتر از یک ورزشگاه! (عکس)
  • اتفاق بی‌سابقه برای مسی و رونالدو | آمارسازان محروم از جام
  • نگاهی به ۱۰ فوتبالیست پردرآمد جهان
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است
  • کاماوینگا: سطح مسی از هر بازیکنی بالاتر است؛ همه این موضوع را قبول دارند
  • دیدگاه‌های جالب کاماوینگا درباره مسی، رونالدو و دیگران!
  • کریستیانو رونالدو در آستانه محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه نقدی
  • کریستیانو رونالدو مشتری پیدا کرد
  • (عکس) اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان