Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:13:13 GMT

قطار تبریز به تهران؛ ۱۲ ساعت و سه زبان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۵۵۳۲

قطار تبریز به تهران؛ ۱۲ ساعت و سه زبان

لوکوموتیو که به راه می‌افتد، زمستان باشد یا تابستان، چند ساعت دیگر وقت تاریکی است و مهماندار، چای و شام پیشنهاد می‌دهد. همه‌ی ما دیگر به این واقف هستیم که کارهای خدماتی در عصر جدید، نفع متقابل دارند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام رایت می، احتمال بالایی دارد که خود شما هم برای تحویل کالا یا تسهیلاتی راهی غرب شده‌اید؛ و شاید هم دانشجویی هستید که هوای ولایت را کرده بودید و «بوی جوی مولیان»، درس و کار را برایتان ناممکن ساخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه گریزی در میان نبوده...

تصویر ریزبافت طبیعت مادر، باغ‌های بکر و پرنده‌های نغمه‌سرای مسیر را فکرِ فردا که باید تصحیح پروژه‌ی ریجکت‌شده‌ی خود را ارسال کنید متلاشی می‌کند. چاره چیست؟

پروپرانولول ۱۰

چاره‌ی کار در همان خدمات متقابل است. در اینجا هیچ محدودیتی جلودار شما نیست؛ حتی ظُلمات تونل‌ها، گردنه‌های مخوف و دره‌های خفته‌ی بدون آنتن. نرسیده به این‌ها، باید زود دست‌به‌کار شوید. تصمیم خود را بگیرید؛ یا باید تا جایی که چشمانتان مغلوب خون خواب شود بیدار بمانید و توجیه و دلیل‌تراشی فردایتان را سرهم‌بندی کنید، یا چند اشاره روی صفحه‌ی موبایل یا دستگاه خود انجام دهید تا مقدمات حروف‌چینی (typesetting) کارتان شروع‌شده و بدون استرس و ضربان قلب، با پیام تکمیل سفارشتان پا بر مقصد بگذارید.

شماره‌ی واگن، اشتباه ناگزیر

خواه‌ناخواه، نهایت دقت و ریزبینی هم که خرج شود، آمار هیچ‌کس در انتخاب واگن شماره صحیح به صد درصد نمی‌رسد. همیشه واگنی با یک شماره اضافه‌وکم برای اشتباه سهوی وجود دارد؛ مسئله مهمی به نام شباهت....

تنها کسی که دچار این لغزش نمی‌شود، بازهم آقای مهماندار است؛ مادر دوقلوها، بَری از این خطاست!

این مادری در صنعت ترجمه، پارافریز (Paraphrase) نامیده می‌شود؛ یعنی فرزندتان (که همان متن انگلیسی باشد) را به امانت می‌گیریم تا به دنبال قلوهایش بگردیم (تا در فرایند چاپ مقاله دامن‌گیر سرقت ادبی یا plagiarism نشوید)، با ریزبینی (که ویراستاری مقاله یکی از آن‌هاست) و فوت‌وفن این کار (استفاده از ابزارهایی مثل نرم‌افزار تخصصی iThenticate) نتیجه‌ای خوش‌صورت، نیک‌سیرت و یکتا تحویلتان می‌دهیم، مبادا کسی داعیه‌دار زحمات شما شود.

ترمز اضطراری، صد هزار تومان

حرکت خارج از عرف، همیشه عوارض دارد. البته مزایای آن، تاریخ‌ساز هم بوده است. حتماً گاهی احتیاج شده است که توقف نمود و متوقف ساخت؛ به هر قیمتی. مجرای تعبیه‌شده برای این اِعمال (حتی تبادل) نظر، لااقل در ادارات ما که اکثراً به مذاق عموم خوش نمی‌آید، در همان موارد معدود هم کارآمد نیست.

اما بین ما و شما، به‌اصطلاح، امر مطاع است؛ یعنی پیش می‌آید که پروژه‌تان، به دلایلی (مثلاً سلیقه‌ای) اصلاحیه می‌خورد. هیچ توقفی در کار نیست. پشتیبانی دائمی (و نه‌فقط در اسرع وقت) پیگیر رضایت شماست؛ پس ترمز اضطراری نکشید!

هم کوپه‌ی بغل‌دستی

بلیط کوپه‌ی چندتخته گرفته‌اید؟ فرست کلاس؟ از ملال‌آورترین فضاهای داخل کوپه، متعلق به هم کوپه‌ی کناری است! نه می‌شود چشم دزدید تا انتها، نه چرخید و رودررو نشست. زمان خواب و مذاکره برای تخت بالا یا پایین هم کش‌مکش دارد. این قسمت از خدمات که نمی‌گوییم می‌لنگد، سیستماتیک نیست. در نقطه‌ی مقابل، بلافاصله پس‌ از اینکه ارتباط شما با رایت ‌می برقرار شد، به‌واسطه‌ی چند مجرای واضح، به انتخابی مناسبِ شرایط هدایت می‌شوید. ما حتی به‌جای معذب بودن از هم‌کوپه‌ای جدیدمان، شما را در سالن‌گردی همراهی می‌کنیم و چند مقاله‌ی خوب هم برای آشنا شدن با رخدادهای پسِ پرده یا آتیِ کارتان (مثل پارافریز متون انگلیسی) پیشنهاد می‌دهیم. فکر نگرانی از هیچ زحمتی، راهی به ذهن شما پیدا نمی‌کند. بهتر است از سبک‌بالی‌تان لذت ببرید.

پس طرح منطبق بر نیاز در کنار نظارت مستمر و مفید برای سفرهای طولانی و کوتاه شما، تضمین‌شده است. درثانی، هزینه‌هایتان هم ضربان دار نخواهد بود؛ قول! خلاصه اینکه ماجرایی با آسایش و هزینه‌ی قطار، سرعت و کیفیت اتومبیل و راندمان هواپیما در پیش دارید. امنیت ورای همه‌ی این‌ها حفظ خواهد شد.

ما که هستیم؟

رایت می را تیمی از فعالین ماهر در حوزه‌های زبانی مختلف که از علایق متنوع و سلایق استانداردشده‌ای در بازار ترجمه و ویراست، پژوهش و ساختاربندی، چکش‌کاری، تزئین و آماده‌سازی متن ژورنال، رساله، زیرنویس، کتاب و غیره برخوردار هستند پایه‌گذاری کرده‌اند.

مقصود این گروه، ارائه‌ی امداد و یاری‌رسانی عاجل و مستمر در گستره‌های فوق و در مقابل، کسب اعتماد ارباب‌رجوع در بازدیدهایش است. احتیاج ما، شمایید؛ به ما سر بزنید تا ما هم احتیاجات شما را بدانیم. در ضمن، دوست داریم با دوستانِ دوستانمان هم دوست شویم؛ تبلیغ ما باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رایت می ویرایش تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی‌های هفته بیست و چهارم، تیم شمس آذر قزوین دربازی خارج از خانه به مصاف تیم استقلال تهران می‌رود.

این بازی فردا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

تیم‌های استقلال تهران و شمس آذر قزوین در مکان اول و هفتم لیگ قرار دارند.

زندی مدیر عامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: بازی فردا برای هواداران قزوینی رایگان است و اتوبوس برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۲ از ورزشگاه سردار آزادگان راهی تهران می‌شود.

تیم فوتسال مقاومت قزوین امروز در لیگ مناطق کشور به میدان می‌رود

در چارچوب هفته اول مرحله نهایی لیگ ۲ فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم مقاومت قزوین امروز از ساعت ۱۶ در خانه به مصاف تیم اکسین یزد می‌رود.

سالن شهید بابایی میزبان این رویداد است.

دو فوتبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

سهیل لشگری و محمد مهدی منصوری فوتبالیست‌های قزوینی تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و شمس آذر قزوین به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال دعوت شدند.

این اردو از امروز تا یکم اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • انفجار در آسمان اصفهان و تبریز /تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است /تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • آیا واقعاً می‌توانیم مانند فیلم‌ها روی قطار در حال حرکت بدویم؟
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز