Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@07:28:35 GMT

تصاویر | بی بی و ساره به دیوارهای دعا پناه بردند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۵۵۶۸

تصاویر | بی بی و ساره به دیوارهای دعا پناه بردند

به گزارش خبرآنلاین  به نقل از سایت عربی ۲۱، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی و همسرش، ساره برای پیروزی در انتخابات سراسری دست به دعا شده و مقابل دیوار البراق (که اسرائیلی‌ها به آن دیوار المبکی می‌گویند و چسبیده به مسجد الاقصی است) آیین تلمودی به جای آوردند.

اسرائیلی‌ها امروز برای انتخاب بیست و سومین کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و انتخاب نامزدهایشان از بین ۲۹ حزب رقیب پای صندوق‌های رای رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبکه رسمی "کان" اسرائیل گزارش داد،‌ مراکز رای گیری صبح امروز (دوشنبه) باز شدند و قرار است تا ۱۰ شب به وقت محلی باز باشند.

این شبکه گزارش داد، این سومین دور از انتخابات سراسری ظرف یک سال در اسرائیل است این انتخابات بعد از شکست دو حزب اصلی در تشکیل دولت یعنی لیکود به رهبری نتانیاهو و بنی گانتس، رهبر حزب آبی - سفید برگزار می‌شود.(اینجا)

نتانیاهو در سخنرانی در کنفرانس لابی آمریکایی حامی اسرائیل (آیپک) گزارش داد، معامله قرن فرصت قرن برای اسرائیل است.

وی تاکید کرد: بعد از تکمیل ترسیم نقشه‌ها، اسرائیل حاکمیتش را بر اراضی‌ای که طرح صلح آمریکا حکم به الحاق آنها به اسرائیل داده، اعمال خواهد کرد و آمریکا نیز آن را تایید خواهد کرد.

به گفته نتانیاهو، اسرائیل در را به روی دستیابی به راه حلی با فلسطینی‌ها باز خواهد کرد و آماده ورود به مذاکرات با آنها براساس معامله قرن است.

310311

کد خبر 1359573

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات اسرائیل بنیامین نتانیاهو بنی گانتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه

یک رسانه عبری زبان در گزارشی از تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برسر جنگ غزه پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی در گزارشی در این باره فاش کرد اختلافات میان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم و «یوآو گالانت» وزیر جنگ و «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ بر سر سیر حوادث در جنگ غزه تشدید شده است.

در این گزارش آمده است که با وجود گذشت بیش از نیم سال از جنگ نسل‌کشی در نوار غزه، اما رژیم صهیونیستی هنوز حماس را شکست نداده است.

طبق این گزارش، این واقعیت عصبانیت بسیاری از صهیونیست‌ها را که در انتظار عملی شدن قول تکراری نتانیاهو مبنی بر پیروزی بر حماس هستند به همراه داشته است.

در همین راستا، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» در یادداشتی گزارش داد که نتانیاهو با گالانت و گانتس اختلافات شدیدی دارد و این اختلافات بر روند جنگ در نوار غزه تأثیر می‌گذارد.

طبق گزارش این روزنامه، نتانیاهو در تلاش است تا جنگ را به تنهایی مدیریت کند و این در حالی است که گالانت و گانتس درصدد هستند تا او را از تصمیم‌گیری در این باره کنار بگذارند.

وال استریت ژورنال همچنین فاش کرد: این سه نفر بر سر موضوعات مهم ازجمله چگونگی یک حمله نظامی قاطع، آزادی اسرا و نحوه مدیریت نوار غزه اختلاف نظر دارند.

طبق این گزارش، یکی دیگر از اختلافات شدید میان نتانیاهو و گالانت و گانتس نحوه پاسخ به حمله ایران است.

این روزنامه به نقل از «گیورا ایلند» رئیس اسبق شورای امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: بی‌اعتمادی میان این سه نفر بسیار واضح و بسیار مهم است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین در کنار دستاوردهای نظامی، منجر به نمایان شدن کوه یخ اختلافات سیاسی میان مقامات رژیم صهیونیستی شده است؛ طوری که کمتر روزی را می‌توان دید که صهیونیست‌ها به یکدیگر نمی‌تازند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود
  • نتانیاهو قحطی در غزه را رد می‌کند
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم | سفر وزرای آلمان و انگلیس برای فشار به نتانیاهو
  • یاد خدا، مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به آرامش است