Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:36:57 GMT

تمدید کاهش ساعت کار ادارات در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۵۵۹۸

ایسنا/خوزستان پروانه ولوی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان طی بخشنامه ای از تمدید کاهش ساعت اداری کارمندان خوزستان و همچنین کاهش تعداد کارکنان تا یک سوم در هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، در این بخشنامه خطاب به مدیران کل ستادی استانداری، مدیران کل محترم دستگاه های اجرایی استان، فرمانداران، شهرداران و مدیران عامل بانک های استان آمده است:

"با توجه به وقوع و شیوع کرونا ویروس (۱۹-COVID) در کشور و به تبع آن در استان خوزستان و حسب تصمیمات اتخاذ شـده در ستاد استانی مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، به منظور حفظ، تامین و ارتقاء سطح سلامت کارکنان و خانواده های ایشان، ضروری است اقدامات ذیل جهت ساماندهی حضور و فعالیت کارکنان دسـتگاه هـای اجرایـی در محـل خـدمت بـه نحـو مقتضی اجرا گردد:

۱ -شروع به کار اداری کلیه کارکنان دستگاه های مذکور به مدت یک هفته از روز شـنبه مـورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ لغایـت روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ از ساعت ۱۰ صبح می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ -لغو کلیه ماموریت های اداری غیرضروری درون و برون استانی.

۳ -کاهش تعداد کارکنان واحدها تا سقف یک سوم با اولویت بانوان باردار، بانوان دارای فرزند خردسال، مقطع پیش دبستانی و ابتدایی و انجام وظایف مربوطه به صورت دورکاری و در صورت نیاز موافقت با مرخصی استحقاقی آنان.

۴ -کلیه کارکنانی که به هر دلیل دچار بیماری های حاد تنفسی، مزمن و خاص و علائم سرماخوردگی هستند و همچنـین کارکنان جانباز و شیمیایی و پرسنل با سطح ایمنی پائین و نامساعد جسمی (با تشخیص پزشک) و کارکنان بالای سن ۶۰ سال، برای استفاده آنان از مرخصی استحقاقی، مساعدت لازم صورت پذیرد.

۵ -کلیه سازمان‌ها و ادارات نسبت به ضدعفونی نمودن مستمر محیط های اداری اقدام لازم را معمول نمایند."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کاهش ساعت اداری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!

به‌گزارش همشهری‌آنلاین، در ۲۴ساعت گذشته، ابهام درخصوص تغییر ساعت کار ادارات دولتی دوباره با یک اظهارنظر شدت گرفته، چراکه قبلا وزارت نیرو گفته بود که تغییر حتمی است. اما مهدی یزدان‌پناه، معاون حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی می‌گوید: اجرای تغییر ساعات کاری از ۱۵خرداد تا شهریور سال‌ جاری فعلا منتفی شده است، مگر اینکه هیات وزیران تصویب کند.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل توانیر و سخنگوی صنعت برق، اما یادآوری می‌کند: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیات وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرا می‌شود و بر اساس آن، ساعت کار ادارات از ۱۵خرداد تا ۱۵شهریور تغییر می‌کند.

یکی از وعده‌های دولت مالیات‌ستانی از ثروتمندان بود و حالا محمدهادی سبحانیان خبر داده است که به‌دنبال اصلاح نظام مالیاتی طی سال‌های اخیر، در حال حاضر حدود ۵۰درصد مالیات‌ها را یک‌درصد افراد پردرآمد پرداخت می‌کنند. او افزود: در اسفند۱۴۰۲ به نسبت فروردین۱۴۰۲ رشد ۶۰برابری تعداد اشخاص حقیقی و حقوقی را در سامانه مؤدیان شاهد هستیم و تعداد صورت‌حساب‌ الکترونیک دریافتی روزانه رشد ۴۰برابری داشته و از ۴۵۰هزار صورت‌حساب در روز به ۱۸میلیون افزایش یافته است.

از بازار هم خبر می‌رسد که افزایش یک‌درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده ظاهرا بهانه‌ای شده تا برخی کسبه قیمت‌ کالاهای خود را بالا ببرند. مسعود امرالهی، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی می‌گوید: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد، با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد ‌ و سامانه پیامکی یا تلفنی برای دریافت گزارش تخلف اصناف راه‌اندازی می‌شود.‌

کد خبر 846381 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها مالیات برق

دیگر خبرها

  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • کاهش حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه تخلف است
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!