Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کرمانشاه از اعمال محدودیت‌های ترددی در آرمستان کرمانشاه در پنج‌شنبه غریبان و آخر سال با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا خبر داد.

حجت الاسلام احمد شیرین‌‌سخن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: امسال با توجه به خطر انتشار کرونا ویروس تردد در 2 هفته پایانی سال‌ ( پنجشنبه غریبان و آخر سال) را در آرامستان‌های کرمانشاه کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجمع بر مزار درگذشتگان بزرگترین تهدید برای سلامت بازماندگان است و به همین دلیل باید تردد در 2 هفته آخر سال به‌صورت محدود و کاملا کنترل شده باشد تا از انتشار این ویروس جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کرمانشاه ادامه داد: در صورت مراجعه در جمعه غریبان و آخرسال به آرامستان‌ها از همراه آوردن کودکان، خردسالان و افرادی که ناراحتی‌های تنفسی دارند خودداری کنند و از توزیع مواد خوراکی با عناوین نذورات و خیرات خودداری شود.

وی یادآور شد: به مانند سال‌های گذشته از ورود وسائل نقلیه در این 2 روز به محوطه آرامستان‌ها جلوگیری به‌عمل می‌آید و به دلیل خطر انتشار ویروس کرونا امکان بکارگیری خودروهای نقلیه عمومی مانند ون که سنوات گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت مقدور نیست.

شیرین‌سخن با اشاره به اینکه روزانه تمامی تجهیزات و بخش‌های مختلف از جمله غسالخانه، سالن‌های تدفین و انتظار شست و شو و ضدعفونی می‌شوند، تصریح کرد: آموزش‌های لازم در این رابطه به تمامی کارکنان شاغل در این سازمان داده شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کرمانشاه در پایان ضمن در تشکر از همراهی همشهریان در رعایت نکات بهداشتی و دوری از تجمعات درخواست کرد، در 2 هفته پایانی سال و با توجه به خطرات احتمالی کرونا ویروس از مراجعه به آرامستان خودداری کنند.

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی محدودیت های ترددی آرامستان های کرمانشاه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد

دولت فرانسه با متهم کردن روسیه به انتشار اخبار جعلی و نادرست، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم‌های بیشتری علیه مسکو اعمال کند.

به گزارش اسپوتنیک، فرانسه از اتحادیه اروپا درخواست کرد تحریم‌های جدیدی را برای هدف قرار دادن اطلاعات نادرست روسیه و مداخله در انتخابات در سراسر جهان اعمال کند.

بلومبرگ روز چهارشنبه با استناد به یک پیش نویس پیشنهادی، گزارش داد که فرانسه از اتحادیه اروپا خواسته تحریم های جدیدی علیه روسیه به دلیل ادعاهای دخالت در انتخابات اعمال کند.

در پیش نویس نقل شده توسط بلومبرگ آمده است که این محدودیت‌ها افراد و نهادهای مرتبط با روسیه را که گفته می شود در اقداماتی برای تضعیف دموکراسی، ثبات و حاکمیت قانون از طریق انواع ابزارهای ترکیبی دخیل هستند، هدف قرار می‌دهد.

در گزارش ارائه شده توسط فرانسه ادعا شده است که روسیه با انتشار اخبار جعلی با هدف افزایش اختلاف بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا فعالیت‌های بی‌ثبات کننده انجام می‌دهد.

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه افزود: مقامات اتحادیه اروپا نگران افزایش حجم اطلاعات جعلی در رسانه‌های اجتماعی در آستانه انتخابات ماه ژوئن هستند.

رسانه های خبری گفتند که پیشنهاد فرانسه از حمایت کشورهای استونی، لتونی، لیتوانی، هلند و لهستان برخوردار است.

ماه گذشته، مقامات جمهوری چک تعدادی از نمایندگان پارلمان اتحادیه اروپا را متهم کردند که از یک رسانه‌ طرفدار روسیه برای انتشار دیدگاه این کشور در مورد وضعیت بین‌المللی، رشوه دریافت کرده‌اند.

روسیه بارها اتهامات غرب در مورد دخالت روسیه در امور داخلی سایر کشورها را رد کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین