Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهندس فاطمه امامی، مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت شهیدبلندیان شهرستان قزوین با بیان این خبر، گفت: ورودی‌های بویین زهرا، تاکستان، رشت (دروازه رشت)، تهران (میدان مینودر)، تهران(پونک، دانشگاه آزاد) و زنجان(عوارضی شماره۴)، قرارگاه استقرار نیروهاست.
امامی افزود: بجز این شش ورودی، در چهار راه بازار، چهار راه عدل و پایانه مسافربری قزوین، تب سنجی برای مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان قزوین گفت: در این قرارگاه‌ها، نیروهای جهادی و هلال احمر، مستقر شده اند و همه افراد مورد معاینه قرار می‌گیرند.
 امامی ادامه داد که در صورت مشاهده علائم مشکوک به بیماری واگیر در فردی، اقدامات ارجاع به سطوح بالاتر برای تحت درمان قرار گرفتن وی انجام خواهد شد.

48

کد خبر 1359606

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، بیش از ۶۱۴ هزار خودرو وارد استان شده که پلاک‌های فارس و تهران بیشتر بوده است. - اخبار استانها -

عبدالکریم اخترشناس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، از ثبت 614 هزار تردد خودرو در ورودی محورهای مواصلاتی استان بوشهر از زمان آغاز سفرهای نوروزی تا 7 فروردین ماه امسال خبر داد.

وی با بیان اینکه بیشتر پلاک‌های خودروهای ورودی به استان بوشهر مربوط به استان‌های فارس و تهران بوده است افزود: بر اساس آمار دوربین‌های پلاک خوان، خودرو‌های استان فارس سهم 20 درصدی در تردد‌های جاده‌ای استان بوشهر داشته‌اند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، خودرو‌های تهران با 7.6 درصد، اصفهان 7.3  درصد، خوزستان 4.7 درصد و کهگیلویه و بویراحمد با 2.19 درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی همچنین به تردد خودروی شهروندان بوشهر در دیگر استان‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: فارس بیشترین مقصد خودرو‌های شهروندان استان بوشهر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر اضافه کرد: پس از فارس، استان‌های تهران، اصفهان و خوزستان بیشترین تردد خودرو‌ها را در محور‌ها ثبت کرده‌اند.

اخترشناس اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیش از 7 میلیون و 850 هزار رفت‌وآمد در راه‌های درون استانی بوشهر ثبت شده است.

وی ادامه داد: در این مدت، از ورودی دالکی بیشترین میزان ورودی خودرو ثبت شده و پس از آن دیلم و سپس عسلویه قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر هوشمندسازی جاده‌ها را یکی از اولویت‌های این اداره کل برشمرد و گفت: 60 سامانه تردد شمار، 19 دوربین نظارت تصویری، 53 سامانه ثبت تخلفات رانندگی، 4 سامانه توزین حین حرکت و 7 تابلو پیام متغیر در راه‌های ارتباطی استان فعال است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • افزایش رضایتمندی مردم و مسافران نکته مورد تاکید قرارگاه نوروزی پلیس
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • سیاه‌ چادر‌های عشایری همدان پذیرای مسافران نوروز ۱۴۰۳
  • نوروزگاه‌ها باعث تقویت اقتصاد عشایر می‌شوند
  • ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر
  • سراب گیان توسط اهالی بسته شد
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • ورود بیش از چهار میلیون مسافر به هرمزگان
  • دهدز بهشت پنهان خوزستان + فیلم