Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالقدر با تاکید بر همدلی در کشور برای مقابله با بیماری کرونا، گفت: بچه های مسجد به صورت داوطلبانه وارد عرصه شوند و با استفاده‌ از سامانه فهما در مورد این بیماری، نحوه انتقال آن و چگونگی پیشگیری از این بیماری اطلاع‌رسانی کنند.​

به گزارش خبرگزاری شبستان: «سیده فاطمه ذوالقدر» با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم مقابله با این بیماری گفت: در شرایط فعلی که کشور در چنین شرایطی به سر می برد قطعا تلاش و همکاری مسئولان، نهادها، دستگاهها و مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری امری لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همدلی در کشور در شرایط فعلی اظهارداشت: از جمله نهادهایی که در شرایط فعلی می‌توانند نقش به سزایی داشته باشند کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور هستند که با استفاده از امکاناتی مانند سامانه فهما می‌توانند در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم را در اختیار هموطنان‌مان قرار دهند.

 

وی تاکید کرد: بچه‌های مسجد باید به صورت داوطلبانه وارد عرصه شوند و در این زمینه و با استفاده‌ از سامانه فهما در مورد این بیماری، نحوه انتقال آن، چگونگی پیشگیری از این بیماری و سایر موارد اطلاع‌رسانی کنند و در امر آموزش کمک‌رسان سیستم بهداشت و درمان کشور باشند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطعا با همدلی و وحدت از سد این بیماری عبور خواهیم کردیم گفت: در حال حاضر فضای مجازی این امکان را برای تک تک افراد جامعه فراهم می‌کند که در جریان اطلاعات لازم در رابطه با این بیماری قرار گیرند و آموزشهای لازم هم در این راستا از طریق فضای مجازی فراهم شده است، ما باید تمام تلاش و امکانات خود در این فضا را داشته باشیم تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

 

وی گفت: این انتظار از بچه‌های مسجد می رود که تمام تلاش خود در این فضا را برای آموزش و اطلاع رسانی از طریق سامانه فهما انجام دهند، تجربه در حوزه اینگونه فعالیت‌های کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور و بچه‌های مسجد ثابت کرده است که آنها می‌توانند موفق عمل کنند و امیدواریم در این حوزه نیز با تلاش مستمر موفق عمل کنند.

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان با تشکر و قدردانی از کادر درمانی و پزشکی کشور گفت: ما از بچه‌های مسجد می خواهیم که ضمن آموزش و اطلاع رسانی در مورد این بیماری در مورد مجاهدت و تلاش پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های کشور نیز اطلاع‌رسانی ها را داشته باشند که مردم در جریان تلاش این جهادگران قرار گیرند.

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیده فاطمه ذوالقدر بچه های مسجد مسجد بچه های مسجد اطلاع رسانی سامانه فهما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب

به گزارش خبرگزاری پلیس، مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: لینک های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نمی باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفا از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • توضیح رئیس شورای اطلاع‌رسانی درباره بازگشت گشت ارشاد