Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:42:12 GMT

آذرنیا: از شیخ لاری حمایت می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۶۴۲۷

آذرنیا: از شیخ لاری حمایت می کنیم

حسن آذرنیا سرپرست باشگاه ماشین سازی تبریز از حمایت هئیت مدیره این باشگاه از احد شیخ لاری خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"؛ تیم ماشین سازی تبریز در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته است تا مورد انتقاد هواداران این تیم باشد. هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه نیز بعد از باخت خانگی این تیم استعفا کرده و از این تیم جدا شد تا حسن آذرنیا معاونت ورزشی این باشگاه تا زمان انتخاب مدیرعامل بعنوان سرپرست این باشگاه امورات مدیریتی را در اختیار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در روزهای گذشته صحبت های زیادی در خصوص تغییرات فنی در تیم ماشین سازی مخابره شد تا خبرنگار ورزش سه در تبریز در خصوص آینده این تیم و تغییرات احتمالی با حسن آذرنیا سرپرست باشگاه ماشین سازی گفتگویی انجام داده است که وی در مقطع فعلی هر تغییر در کادر فنی را منتفی اعلام می کند. 

 

حسن آذرنیا در خصوص ادامه همکاری احد شیخ لاری با باشگاه ماشین سازی گفت: ما جلسه ای با اعضای محترم هئیت مدیره برگزار کردیم و نتایج اخیر این تیم و دلایل آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت اعضا به این نتیجه رسیدند که در مقطع فعلی حمایت خود را از کادر فنی و شخص آقای احد شیخ لاری اعلام کنند و هر گونه مذاکره با نفرات غیر از طرف این باشگاه را رد میکنیم و این تیم با کادر فنی بومی و کار بلد خود مسابقات را ادامه خواهد داد.

 

سرپرست باشگاه ماشین سازی درخصوص دلایل نتایج اخیر این تیم اظهار داشت: ما در نیم فصل تغییراتی را داشتیم که هر تغییرات باعث افت و عدم هماهنگی در مجموعه می شود که برای بازگشت به شرایط ایده آل نیاز به زمان خواهد بود و کادر مدیریتی در کنار کادر فنی خواهد بود تا شرایط مساعد شود و نتایج بدست آمده در شان نام و جایگاه این باشگاه باشد.

 

 

آذرنیا شرایط این تیم را بحرانی نمی داند و در اینخصوص می گوید: ما در نیم فصل اول نتایج خوبی بدست آورده بودیم و کار را با رده نهم به به تعطیلات رفتیم و متاسفانه مجبور به تغییرات بودیم و آقای شیخ لاری بعنوان یک مربی با دانش و کار بلد تیم را در اختیار گرفت و قطعا تیمی که تحویل گرفته بود با تفکرات فنی ایشان متفاوت بود ولی با این حال تا به امروز جایگاه ماشین سازی از رده نهم پائین تر نیامده است و کمتر شدن اختلاف با تیم رده دهمی را نمیتوان یک بحران دانست ولی با این حال ما منکر نتایج غیر قابل قبول هفته های اخیر نیستیم و تلاش میکنیم در دیدارهای آتی امتیازات از دست رفته جبران شود. 

 

حسن آذرنیا درخصوص اینکه چه کارهای برای بازگشت به شرایط ایده آل خواهند کرد توضیح داد: اول اینکه هئیت مدیره تصمیم به حمایت قاطع از کادر فنی کرده است و در ادامه جلساتی با بازیکنان خواهیم داشت تا مشکلات آنها را نیز بشنویم و اگر مشکلی دارند درصدد حل آن بیایم و قطعا ماشین سازی این چند دیدار اخیر را به فراموشی خواهد سپرد و بازیکنان ما این پتانسیل را دارند که در ادامه توانایی های خود را همچون گذشته به نمایش بگذارند. ما به کادر فنی و بازیکنان اعتماد داریم و با هماهنگی بهتر نتایج بهتری نیز در ادامه خواهیم گرفت.

 

آذرنیا ادامه داد: ما به بازیکنان خود اعتقاد و اعتماد داریم و همین ها توانسته اند جلوی تمامی مدعیان نتیجه بگیرند و استقلال را با تمام ستاره هایش رفت و برگشت شکست دادند و پرسپولیس را در استادیوم آزادی و مقابل هوادارانش متوقف کردند و اکنون نیز این پتانسیل و توانایی را دارند که در ادامه نیز خود را به لیگ برتر دیکته کنند و جایگاهی به مراتب بالاتر و در خور شخصیت و توانایی های فنی شان بدست آورند و لازمه آن رفاقت و همدلی است که با حمایت تمام قد هئیت مدیره از کادر فنی و بازیکنان این همدلی را بیش از پیش خواهد کرد.

احد شیخ لاری حسن آذرنیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احد شیخ لاری حسن آذرنیا باشگاه ماشین سازی احد شیخ لاری حسن آذرنیا هئیت مدیره کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی بوده و در این مبحث هیچگونه مماشاتی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در آئین تکریم و معارفه ریاست حوزه قضائی نیر، با بیان اینکه امنیت خط قرمز دستگاه قضائی است، اظهار کرد: در بحث امنیت هیچ‌گونه مماشاتی وجود ندارد و با کسانی که بخواهند با تحرکات خود امنیت و آسایش روانی مردم را خدشه دار کنند، مطابق با قانون به شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با تمجید از عملیات غرور آفرین نیروهای مسلح کشور بر علیه رژیم صهیونیستی افزود: وعده صادق حماسه‌ای ماندگار است که محاسبات تمام دنیا را برهم زد و اقتدار و توان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل ابرقدرت‌های جهان به نمایش گذاشت.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با تشریح اهداف و سیاست‌های دستگاه قضائی خاطرنشان کرد: نوع کار در دستگاه قضائی همراه با تدبیر است و یکی از مسیرهای رسیدن به موفقیت در پیشرفت امور مردم‌داری و تداوم تعامل، همکاری، هم‌افزایی و هماهنگی با مجموعه‌های دیگر به منظور ارتقای کیفیت خدمت رسانی و جلب رضایتمندی عمومی است.

حجت‌الاسلام کثیرلو در ادامه بابیان اینکه سند تحول قضائی، از مهم‌ترین محورهای عملیاتی دستگاه قضائی بوده و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس محترم قوه قضائیه نیز است، تصریح کرد: استفاده از فناوری‌های نوین در تسریع و تسهیل امورات و نیز حمایت قضائی از تولید و اشتغال البته در چارچوب قانون از مهم‌ترین موضوعات مورد تأکید در این سند است که بایستی همه مجموعه‌ها برای تحقق آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت: همه تلاش دستگاه قضائی استان در بحث اقتصادی بر این است تا در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردمی نامگذاری شده است، حرکت کنند و در این حوزه همچون سال‌های قبل حمایت قضائی قانونی از بخش سرمایه گذاری انجام می‌دهد تا در راستای حمایت از تولید و اشتغال هیچ‌گونه مجموعه تولیدی تعطیل نشود و مشکلات از طریق راهکاری مناسب قانونی حل و فصل شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از پرونده‌های حقوقی ناشی از دعاوی ملکی است، اظهار داشت: مهم‌ترین راهکار پیشگیرانه در این بحث اخذ سند تک برگی است لذا همه مردم و همچنین دستگاه‌هایی که املاک بدون سند دارند به منظور جلوگیری از هرگونه اختلاف و دعاوی حقوقی سریعاً نسبت به اخذ سند تک برگی برای املاک و زمین‌های خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام کثیرلو ادامه داد: حمایت و صیانت از ضابطین در راستای اجرای قوانین، توجه به حقوق عامه و اجرای سریع احکام قطعی از دیگر مسائل مهم و قابل توجه است.

گفتنی است در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند محمد حسین رسول زاده رئیس سابق حوزه قضائی نیر، قاضی هاتف محبی به عنوان رئیس جدید این حوزه معرفی شد.

کد خبر 747019

دیگر خبرها

  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان
  • بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم
  • راننده تاکسی ترکیه ای طلب۲۰۰دلار کرایه کرد؛ مسافر ایرانی او را کشت، پولهایش را برداشت و با ماشین او فرار کرد
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در راستای مردمی‌سازی اقتصاد یزد