Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ پزشک شهروز ناصری رئیس اداره بهداشت نیروی هوایی ارتش درباره اقدامات نهاجا برای مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: در پی درخواست وزیر بهداشت و رئیس ستاد نیروهای مسلح و لبیک هیئت رئیسه آجا، مبنی بر امداد رسانی به بیماران با شرایط خاص ویروس تنفسی در اپیدمی اخیر، قرارگاه پدافند به دستور فرماندهی نیروی هوایی در اداره بهداشت این نیرو تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته اداره بهداشت نیروی هوایی ارتش قبل از ورود ویروس کرونا به کشور و در زمانی که این بیماری در چین بود، جلسات متعددی برای پیش آمادگی برگزار کرد تا از فرآیند آمادگی و اطلاع از کرونا عقب نمانیم.

رئیس اداره بهداشت نیروی هوایی ارتش گفت: از همین رو کلیه ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های استاندارد کشوری و لشگری اخذ و در زمان مناسب به کلیه پایگاه‌های سراسر کشور ارسال شد و از همین رو تاکنون خوشبختانه مورد ابتلا به این ویروس در نیروی هوایی وجود نداشته است.

سرهنگ ناصری افزود: خود نیروی هوایی ارتش نیز نسبت به تولید لباس حفاظت فردی توسط فرماندهی آماد و پشتیبانی،  تولید مواد شوینده توسط پایگاه بوشهر و تولید مواد ضدعفونی اقدام کرده است.

وی تاکید کرد: اقدامات قرنطینه‌ای، ضدعفونی در کلیه آسایشگاه‌های آموزشی و سربازی به تناوب انجام می‌شود و تجمعات غیرضروری لغو شده است. همچنین پروتکل‌های حفاظتی برای بهداشت فردی که یکی از آن شستشوی مستمر دست‌ها با آب و صابون و دیگری عدم لمس صورت توسط دست است که آنها از اصول اساسی پیشگیری از ابتلا به کرونا محسوب می شود، به کلیه پایگاه‌ها ابلاغ شده است.

رئیس اداره بهداشت نهاجا اضافه کرد: سامانه‌های سیار و بیمارستان‌های صحرایی ما نیز آماده شده است تا در صورت اعلام نیاز وزارت بهداشت، طبق توافقی که پیش‌تر داشتیم به مناطق دور دست اعزام شوند.

سرهنگ ناصری تصریح کرد: در نیروی هوایی ارتش اولویت ما حفظ سلامت پرسنل خود و همچنین حفظ ظرفیت‌های عملیاتی نیرو بوده است و به دستور هیئت رئیسه آجا و فرمانده نیروی هوایی، کمک به دولت در زمینه مقابله با این بیماری در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به اقدامات پیشگیرانه‌ای که پیش‌تر توسط نیروی هوایی ارتش انجام شد، به‌رغم درگیری کشور با ویروس کرونا، ما در نیروی هوایی هیچ درگیری با این بیماری نداشته‌ایم.

 رئیس اداره بهداشت نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: بیمارستان بعثت با موافقت هیئت رئیسه آجا در کنار بیمارستان هاجر به‌عنوان یکی از بیمارستان‌های معین کرونا در سراسر کشور اعلام شده و در حال حاضر به خدمت رسانی به مردم در قالب «مردم یاری» مشغول است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا ویروس نیروی هوایی ارتش سربازان و کرونا اداره بهداشت نیروی هوایی ارتش رئیس اداره بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالکوبی جالب یک سرباز در رژه ارتش | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی، صبح چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) با حضور استاندار و فرماندهان نیروهای مسلح استان در اصفهان برگزار شد. در تصویر سربازی را می بینید که روی گردن خود کلمه خانه به انگلیسی را با ترکیبی از نقشه ایران خالکوبی کرده است.

کد خبر 845250 منبع: ایرنا برچسب‌ها سربازی خبر ویژه خالکوبی دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است
  • برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
  • هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • خالکوبی جالب یک سرباز در رژه ارتش | عکس
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود