Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از مرکز تلفن مشاوره ویروس کرونا(4030) اظهار کرد: این مرکز به‌همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و با همکاری دانشجویان و اساتید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای پاسخگویی به سوالات شهروندان راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزانه 150 هزار تماس تلفنی با شماره 4030 برقرار می‌شود و همکاران و دانشجویان دانشگاه مشاوره‌های مقتضی را ارائه می‌دهند. در هر شیفت 10 نفر از گروه دانشگاه آزاد به‌صورت داوطلبانه درحال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فعالیت دورکاری 700 نفر از داوطلبان دانشگاه آزاد برای پاسخگویی به سوالات مردم، بیان کرد: با مشارکت در طرح مشاوره تلفنی گام موثری برای کاهش استرس هموطنان عزیز برداشته شده است.

نفر ادامه داد: 150 نفر از پرستاران و پزشکان دانشگاه آزاد اسلامی داوطلبانه برای ارائه خدمات پزشکی به شهرهای قم و شیراز اعزام شده‌اند. امیدواریم در انجام این عملیات ملی، اقدامات دانشگاه آزاد نیز راهگشا باشد. پاسخگویی به مردم به بهترین نحو استرس هموطنان را کاهش می‌دهد گاهی اوقات سوالات مردم خیلی ساده و بدیهی است که با تماس و پاسخگویی گروه‌های پزشکی، استرس‌های بی‌مورد از بین می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز اخبار و اطلاع‌رسانی های صداوسیما را پیگیری کرده و از حضور در اجتماعات پرهیز کنند. رعایت بهداشت فردی در کنترل این ویروس بسیار موثر است. این ویروس ماهیت آنچنان خطرناکی ندارد و کنترل آن فقط مستلزم رعایت بهداشت فردی و عمومی است. هجوم آوردن به بیمارستان‌ها با هر علامتی نشان‌دهنده ویروس کرونا نیست و ضروری است که مردم آرامش خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/

358 / 167 سامانه 4030 محسن نفر همکاری داوطلبانه اعزام گروه درمانی ویروس کرونا کاهش استرس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سامانه 4030 محسن نفر همکاری داوطلبانه اعزام گروه درمانی ویروس کرونا کاهش استرس دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از این تعداد ۱۶ هزار بیمار بستری و مابقی سرپایی درمان شده اند.
شریفی با بیام اینکه این آمار مربوط به مراجعه کنندگان به مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، افزود: در این مدت در این بیمارستان ۳ هزار ۶۰۰ عمل جراحی انجام شده است.
وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی شده بود که تجهیزات و پزشک برای بیمارستان شهرستان‌ها تامین شود که در حال حاضر ۵۵ درصد از خدمات درمانی در شهرستان‌ها انجام می‌شود و این اقدام از مراجعه بیماران به مرکز استان در ایام تعطیلات جلوگیری کرده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی مسئولانی که در امورات فرهنگی درست عمل نکردند
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم