Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@09:12:41 GMT

مهاجم تیم فوتبال پیکان مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۷۱۳۷

مهاجم تیم فوتبال پیکان مصدوم شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز تیم فوتبال پیکان تهران در دیداری دوستانه برابر تیم‌ امید این باشگاه به میدان رفت و در نهایت به برتری ۳ بر صفر رسید.

گل‌های این بازی را حسین پورامینی، محمد جانی و جابر انصاری به ثمر رساندند. جابر انصاری یکی از گلزنان تیم پیکان در اواسط بازی دچار آسیب دیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان مصدومیت انصاری با اعلام پزشک باشگاه پیکان چندان جدی نیست و با استراحت می‌تواند پیکان را در دیدار های پیش رو همراهی کند.

بنابراین این بازیکن در بازی بعدی تیمش که احتمالا فروردین ماه خواهد بود حاضر می‌شود. لازم به ذکر است که با تصمیم کادرفنی پیکان هم تمرین این تیم تعطیل شد و فردا بازیکنان به استراحت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیکان شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جابر انصاری تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش

محمدحسین فلاح بازیکن جوان لیگ برتر که با آقای گلی در لیگ پایه‌های تهران فوتبال چهره شد و بعدتر به تیم استقلال پیوست، حالا در تیم پیکان با هدایت رضا عنایتی به اوج رسیده است. این بازیکن جوان در نیم‌فصل اول لیگ با تصمیم رسول خطیبی سرمربی وقت پیکان نیمکت‌نشین بود اما با روی کار آمدن رضا عنایتی کم‌کم به ترکیب اصلی پیکان رسید و حالا با زدن چند گل حساس برای این تیم یکی از مهره‌های کلیدی عنایتی شده است. مهاجم ۲۴ساله پیکان می‌گوید اهداف بزرگی در سر دارد و می‌خواهد به پیراهن تیم ملی برسد و لژیونر شود.

فلاح هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در بازی پیکان با هوادار زمانی که تیم مسعود شجاعی ۲گل پیش افتاده بود با ضربه‌ای دقیق دروازه هوادار و علیرضا حقیقی را باز کرد تا پایه‌گذار بازگشت پیکان از یک شکست باشد. پیکانی‌ها در دقایق پایانی توسط ابوالفضل زمانی به گل تساوی رسیدند و این دیدر با نتیجه ۲-۲ خاتمه پیدا کرد. ستاره جوان این روزهای پیکان درباره شرایط این تیم در لیگ برتر با همشهری گفت‌وگو کرده است.

*بازی عجیب و غریبی با هوادار داشتید؛ فرار از شکست مقابل تیم آماده مسعود شجاعی. درباره بازی صحبت می‌کنی؟

۲۰دقیقه نیم‌ساعت اول کل تیم خسته بودند و شرایط خوبی نداشتیم و ۲گل دریافت کردیم اما بعد از آن گل‌ها سرمربی تیم ما تغییر سیستم داد و قبل از پایان نیمه به گل اول رسیدیم و این گل تاحدودی برای تغییر نتیجه در نیمه‌دوم به پیکان کمک کرد. در نیمه‌دوم هم کاملا سوار بازی بودیم و هوادار در لاک دفاعی فرو رفته بود که به گل دوم رسیدیم و حتی می‌توانستیم به گل برتری هم برسیم.

*هوادار را با هدایت مسعود شجاعی چطور تیمی دیدی؟

هوادار متحول شده و بازیکنان جوان و باتجربه در کنار هم مکمل خوبی شده‌اند و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم.

*با گلی که به هوادار زدی ۴گله، می‌توانی باز هم گل بزنی؟

هم‌تیمی‌هایم در پیکان به من می‌گویند خوش روزی هستی و گل می‌زنی به همین دلیل خوشبین هستم.

*بیشتر بازی‌های نیم‌فصل اول را در ترکیب اصلی نبودی اما ظاهرا حالا بازیکن فیکس پیکان شده‌ای؟

۱۰ هفته اول را با سلیقه سرمربی و اتفاقاتی که افتاد بازی نکردم اما از هفته دهم به بعد که آقای عنایتی سرمربی شد در ترکیب قرار گرفتم و کامل بازی کردم.

*در هر صورت به بهترین شکل جواب اعتماد عنایتی را دادی؟

نیم‌فصل اول خیلی مشکل گلزنی داشتیم اما از زمانی که آقای عنایتی آمد تا حد زیادی این مشکل برطرف شده و اکثر بازی‌های پیکان پرگل شده است.

*از نظر تو عنایتی تاثیر زیادی در برطرف شدن مشکل گلزنی تیم پیکان داشته؟

به نظر من آقا رضا از لحاظ فنی مربی بسیار خوبی است. همانطور که در دوران فوتبالش بازیکن بزرگ و آقای گل بود، در عرصه مربیگری هم می‌تواند مربی بزرگی باشد. ما در چند فصل قبل تقریبا در ۳۰بازی ۱۵گل زده بودیم اما با ورود عنایتی در یک نیم‌فصل به آمار بهتری رسیدیم. عنایتی چون خودش مهاجم بوده با مهاجم‌های پیکان به صورت اختصاصی کار کرد و جواب هم گرفت.

*پیکان با این روند در پایان فصل چه جایگاهی خواهد داشت؟

ما همدل و هم‌قسم شده‌ایم تا اتفاق خوبی را در نیم‌فصل دوم رقم بزنیم. در چند بازی اخیر فقط یک باخت آن هم مقابل پرسپولیس داشتیم و فکر می‌کنم در پایان فصل بتوانیم به رتبه تک رقمی در جدول برسیم.

*چند فصل در پیکان هستی و قبل از این تیم کجا بودی؟

۳ فصل است که در پیکان هستم و قبل از آن هم در دوره مربیگری محمود فکری در استقلال بازی می‌کردم.

*باتوجه به اینکه بازیکن جوانی هستی چه اهدافی داری؟

هدفم رسیدن به پیراهن تیم ملی است و دوست دارم لژیونر شوم.

*نیم‌فصل پیشنهاد داشتی؟

تا پایان فصل با پیکان قرارداد دارم و به این قرارداد پایبندم. فعلا روی این تمرکز کرده‌ام که به روند خوبم در نیم‌فصل دوم ادامه بدهم.

*شانس اصلی قهرمانی را چه تیمی می‌بینی؟

فکر می‌کنم استقلال شانس اصلی قهرمانی است. استقلال تیم هماهنگ‌تری است و بازیکنان این تیم با همه مشکلاتی که دارند با تمام وجود می‌خواهند قهرمان شوند.

*این هفته یک بازی حساس با مس رفسنجان دارید و سپس به مصاف شمس‌آذر قزوین می‌روید. نظرت در رابطه با این دو بازی بگو.

مس که با نویدکیا کاملا احیا شده و بازی بسیار سختی داریم. این را هم همه قبول دارند که پدیده وشگفتی‌ساز این فصل از لیگ برتر تیم شمس‌آذر قزوین است، تیمی که واقعا نترس و شجاعانه فوتبال بازی می‌کند ولی ما می‌رویم تا از این تیم امتیاز بگیریم.

*در پایان چه صحبتی داری؟

از شما ممنونم که سراغ بازیکنانی می‌روید که مستعدتر وبا استعداد هستند نه اینکه فقط بازیکنان استقلال و پرسپولیس باشند. از مدیریت باشگاه پیکان تشکر می‌کنم که همه جوره از نظر مالی و پشتیبانی پشت بازیکنان هستند و همینطور از کادر فنی و آقای عنایتی که به من اعتماد کردند.

کد خبر 846853 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس باشگاه پیکان

دیگر خبرها

  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد