Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@08:03:31 GMT

پسردار شدن با ۶ راهکار معجزه‌آسا

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۷۵۹۰

پسردار شدن با ۶ راهکار معجزه‌آسا

 

 به جای اینکه روش‌های پزشکی که هزینه‌های هنگفت و عوارض جانبی بسیاری دارند را امتحان کنید این روش‌های ساده و کاربردی را دنبال کنید تا بتوانید روش صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن در یک کلام را امتحان کنید. در واقع روش‌های خانگی مطمئن‌ترین راه پسر دار شدن است.

شغل پدر بچه به شدت در فرزند آوری زوج تاثیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آمار‌ها نشان می‌دهند احتمال پسردار شدن در افرادی که در محیط‌های استرس زا کار می‌کنند و در معرض آلودگی‌های مختلف مانند دود سیگار یا کشیدن سیگار هستند، کمتر است.

مثلا در شغل‌هایی مانند رانندگی، تکنیسین‌های کارخانه‌های بزرگ و حتی خلبان‌ها که دائما در استرس‌اند احتمال دختردار شدن بیشتر می‌شود.
بهترین زمان داشتن رابطه

یک روش صد در صد پسر دار شدن داشتن رابطه در زمان مناسب است. همه می‌دانند که باید در روز‌های تخمک‌گذاری رابطه داشته باشند تا احتمال فرزندآوری را بیشتر کنند، اما داشتن رابطه در یک زمان خاص در تخمک گذاری احتمال پسر شدن فرزند شما را بیشتر می‌کند.

بیشترین احتمال پسردار شدن داشتن رابطه جنسی از ۲۴ ساعت قبل از تخمک گذاری تا ۱۲ ساعت بعد از آن است. برای این کار حتما باید تاریخ دقیق تخمک گذاری را بدانید.

اندازه‌گیری PH بدن

بدن هر انسانی PH خاصی دارد که با عوامل مختلف مانند بیماری‌ها، مواد غذایی و خصوصیات ژنتیکی تغییر می‌کند. معمولا ساختار بدن بیشتر حالت اسیدی دارد، اما اسپرم‌ها بیشتر در محیط‌های قلیایی زنده می‌مانند. اما سوال اینجاست که محیط بدن و به خصوص ناحیه تناسلی شما قلیایی است یا اسیدی؟ این کار با خریدن دستگاه اندازه گیری PH امکان پذیر است که در داروخانه‌ها قابل دسترسی است. احتمال پسردار شدن در محیط‌های قلیایی بیشتر است.

چگونه رحم را قلیایی کنیم؟

روش صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن وجود ندارد. اساسا هر کدام از روش ها، در صورتیکه به صورت کامل انجام شود، احتمال موفقیت آمیز بودن را بالا می‌برد. پس نباید به صورت قطع و یقین یک روش را تایید نمود. با این حال، اگر زنان سه تا چهار ماه پیش از بارداری به مصرف غذا‌های قلیایی بپردازند یا واژن خود را پیش از رابطه جنسی با شوینده‌های قلیایی نظیر آب گازدار خوراکی بشویند، فضای رحم قلیایی می‌شود. قلیایی شدن محیط رحم باعث می‌شود که اسپرم‌های حمل کننده کروموزوم Y. حرکت راحت تری داشته باشند و این موضوع احتمال پسردار شدن را افزایش می‌دهد.

غذا‌های دارای خاصیت قلیایی غذا‌هایی هستند که سدیم و پتاسیم بیشتری دارند، غذا‌هایی نظیر ماهی، موز، نمک و گوشت این خاصیت را دارند. البته دقت در مصرف این غذا‌ها ضرورت دارد، زیرا مصرف بیش از اندازه این غذا‌ها می‌تواند بیماری‌های دیگری را ایجاد کند. محصولات لبنی نظیر ماست، شیر، پنیر و شیرینی‌ها خاصیت اسیدی بیشتری دارند و باید برای پسردار شدن از مصرف آن‌ها پرهیز شود و اگر کسی می‌خواهد دختر دار شود، بهتر است بیشتر به مصرف غذا‌هایی بپردازد که دارای خاصیت اسیدی هستند و از غذا‌های قلیایی پرهیز کند.



برای بهبود شرایط پسردار شدن، بهتر است شوهر نیز از چنین برنامه غذایی پیروی کند. همسر باید دو هفته پیش از انجام رابطه جنسی جهت بارداری به مصرف غذا‌های قلیایی بپردازد.


بهترین رژیم غذایی برای پسر دار شدن کدام است؟

غذا‌های قلیایی شامل سبزیجات، میوه‌ها، شیر، جوانه گندم و موارد دیگر می‌شود (جدول مواد غذایی قلیایی را مشاهده کنید).


از طرف دیگر شوهر باید به مصرف بیشتر غذا‌های دریایی، گوشت و غذا‌های سرشار از پروتئین بپردازد. غذا‌های دریایی نظیر صدف‌ها، میگو و خرچنگ منبع فوق العاده‌ای برای روی هستند و روی می‌تواند تعداد اسپرم‌ها را به میزان زیادی افزایش دهد. عصاره صدف نیز می‌تواند چنین تاثیری داشته باشد.
دارو‌های گیاهی برای قلیایی شدن رحم

در جدول به این نکته دقت شود که نمره منفی PRAL نشان می‌دهد که غذا قلیایی است؛ نمره مثبت PRAL نشان می‌دهد که غذا اسیدی است؛ و نمره صفر نشان می‌دهد که غذا خنثی است.


سبزیجات به طور عمومی ۲.۸-
مارچوبه ۰.۴-
بروکلی ۱.۲-
هویج ۴.۹-
گل کلم ۴.۰-
کرفس ۵.۲-
کاسنی دشتی ۲.۰-
خیار ۰.۸-
بادمجان ۳.۴-
تره فرنگی ۱.۸-
کاهو ۲.۵-
قارچ ۱.۴-
پیاز ۱.۵-
فلفل ۱.۴-
سیب زمینی ۴.۰-
تربچه ۳.۷-
اسفناج ۱۴-
آب گوجه فرنگی ۲.۸-
گوجه فرنگی ۳.۱-
کدو سبز ۲.۶-
خوردن لیمو بیشتر

لیمو در دسته مرکبات است و همه فکر می‌کنند این میوه بدن را اسیدی می‌کند، اما این باور غلط است. با خوردن لیمو محیط بدن قلیایی می‌شود و احتمال پسردار شدن زیاد می‌شود. پس اگر می‌خواهید پسردار شوید حتما لیمو را در رژیم غذایی خود جای دهید.

بهترین روش استفاده لیمو درست کردن لیموناد تازه بدون شکر است. هرگز لیمو را با شکر استفاده نکنید، چون بدن شما اسیدی می‌شود و نتیجه عکس می‌گیرید. استفاده آبلیمو همراه با سالاد هم توصیه می‌شود.

بیشتر ژلاتین بخورید

یکی دیگر از راه‌های حتمی پسر دار شدن افزایش سطح تستسترون بدن است. هر چه سطح تستسترون در بدن بیشتر باشد احتمال داشتن فرزند پسر بیشتر است.

مصرف ژلاتین را در برنامه روزانه خود جای دهید. خوردن ژلاتین باعث به وجود آمدن آمینو اسید‌های زیادی در بدن می‌شود و به هضم راحت‌تر غذا کمک می‌کند. از طرفی هم اسپرم‌هایی که در محیط‌های مغذی نگه داری می‌شوند احتمال پسر شدن فرزند را بیشتر می‌کنند.

نوشیدن چای اسطوخودوس

نوشیدن چای اسطوخودوس علاوه بر داشتن آرامش به پسردار شدن هم کمک می‌کند. ترکیب این چای با رزماری هم بسیار مفید است. قبل از خواب یک فنجان چای اسطوخودوس بنوشید یا پایین شکم خود را با روغن اسطوخودوس یا کرم حاوی اسطوخودوس ماساژ دهید که به قلیایی شدن بدن کمک می‌کند.

همه‌ی این روش‌هایی که گفته شد با هزینه بسیار کم قابل اجرا هستند و به پسردار شدن کمک می‌کنند و حتی اگر نتیجه‌ای نگیرید ضرری نکرده اید، چون هیچ کدام از این توصیه‌ها عوارض جانبی ندارند.

توصیه‌های طب سنتی در روابط جنسی
در کتاب نسل سالم “راهکار‌های پیش از بارداری با رویکرد طب سنتی ایرانی، طب اسلامی، طب نوین” آمده است، از دیدگاه طب سنتی، چند مسئله در پسر شدن جنین موثر است. یکی از مواردی که بهتر است رعایت شود زمان انجام رابطه زناشویی است. از روزی که زن از عادت ماهیانه پاک می‌شود تا هشت روز پس از آن احتمال پسر شدن بیشتر است.

فاصله بین آمیزش، چهار روز

بهتر است رابطه جنسی را برای مدت زمان طولانی ترک نکنند، چون منی مرد در این حالت ضعیف می‌گردد. حداکثر فاصله بین آمیزش چهار روز باشد. دو یا سه روز یک بار رابطه جنسی داشته باشند.

چگونگی قرار گرفتن بدن

چگونگی قرار گرفتن بدن در زمان رابطه هم مهم است. بهتر است مرد به سمت راست زن برود و بعد از تمام شدن رابطه جنسی نیز زن به سمت راست بخوابد. هنگام نزدیکی، زن بالشی در سمت چپ خود قرار دهد تا قسمت چپ بدن بالاتر آید و منی مرد به سمت راست وی بریزد. زن در این حالت مایل به پهلوی راست باشد تا ریختن منی بیشتر به جانب راست رحم صورت گیرد.

پس از پاک شدن از عادت ماهانه

در کتاب قانون حکیم بوعلی سینا ذکر شده است که سبب پسر شدن منی مرد آن است که گرم و غلیظ باشد، رابطه بدون فاصله پس از پاک شدن زن از عادت ماهانه باشد و ریختن منی از بیضه‌ی راست مرد باشد تا ترجیحاً به طرف راست رحم ریخته شود.

زن به سمت راست بخوابد

پس از تمام شدن رابطه جنسی، مرد تا مدتی حدود هفت دقیقه از زن جدا نشود و زن هم پس از آن تا نیم ساعت به سمت راست خود بخوابد.

یک نوزاد پسر تصور کنید

حالت روانی زن هم در این زمان مهم است. بهتر است که وی آمادگی برای رابطه جنسی داشته باشد و پیش از آن تحریک جنسی شده باشد و مرد نیز با میل کامل و تحریک جنسی به انجام رابطه جنسی بپردازد. تصورات و تخیلات زن و مرد در حین رابطه هم تأثیر دارد.

اگر هر دو به نوزادی پسر فکر کنند احتمال پسر شدن آن بیشتر است، حتی ممکن است که شکل کودک در آینده به شکل آن چه که در آن لحظه می‌دیدند یا فکر می‌کردند در آید.

نگاه کردن پیش از اقدام به بارداری و هنگام رابطه به تصویر پسر در این امر موثر است. می‌توان گفت، نگاه کردن به عکس کودک پسر و فکر کردن به پسران در هنگام نزدیکی می‌تواند موجب پسر شدن جنین گردد.

مکانی تمیز

مکان آمیزش هم مهم است. جای خواب بهتر است پاکیزه و خوشبو باشد و برای خوشبو کردن آن از گل‌های طبیعی استفاده شده باشد. مواد خوش بو با طبع گرم، مانند عود‌ها و عطر‌های گرم مانند عطر مسک، زعفران، عود در محل خوابیدن بگذارند.

استفاده از روغن‌های گرم

مالیدن روغن‌های گرم به زیر ناف، مثانه، کلیه ها، در مرد‌ها و در زیر شکم و پهلو‌ها در زن‌ها مفید است. سه روز پیش از داشتن رابطه جنسی، زن قسمت بیرونی دستگاه تناسلی را هر روز با روغن نارگیل، زنجبیل، روغن کوهان شتر یا پیه مرغابی چرب کند.

بهار یک فصل مناسب

فصل هم در تعیین جنسیت نقش دارد. هنگام گرما جنین بیشتر دختر و در سرما و زمان معتدل، مانند بهار، جنین پسر می‌شود.

راه‌های پسر شدن جنین بعد از بارداری

بعد از بارداری، نمی‌توان جنسیت جنین را تغییر داد؛ بنابراین برای پسردار شدن، باید قبل از بارداری اقدامات لازم را انجام دهید. پس از اینکه لقاح صورت گرفت و زن حامله شد، راهی برای تغییر جنسیت جنین وجود ندارد؛ بنابراین تبلغاتی که در مورد راه‌های پسر شدن جنین بعد از بارداری در جا‌های مختلف می‌بینید صرفا جنبه مالی برای تبلیغ‌کننده داشته و چنین چیزی اصلاً امکان پذیر نیست.

نقش تغذیه برای پسر دار شدن

با توجه به طول دوره‌ی ساخت اسپرم، که ۸۵ روز است، بهتر است رژیم‌های غذایی به همین اندازه ۸۵ روزه، یا اگر امکان ندارد حداقل برای ۴۰ روز رعایت شوند.

خوردن ادویه‌ها و مواد غذایی که طبع آن‌ها مایل به گرمی است نیز می‌تواند باعث پسر شدن جنین شود، مانند:

غذا‌های با طبع گرم، مانند آش‌های سبک ساده از برنج و گوشت که در پخت آن‌ها از تخم شبت، سبزی تره، پیاز، نخود، دارچین، فلفل، زیره استفاده شده است.
زرده تخم پرندگان (کیک، بلدرچین) و تخم مرغ نیم برشت
گوشت بره، بلدرچین، میگو
شیر برنج، با کمی عسل و زعفران
یک قاشق مرباخوری تخم یونجه با دو قاشق غذاخوری عسل صبح‌ها
حلوا که با شکر یا شیره انگور پخته شده باشد
مربا‌هایی که خاصیت گرمی دارند، مانند مربای زنجبیل، شقاقل، بالنگ
حلیم‌هایی که در آن‌ها گندم، برنج، نخود سیاه ریخته شده باشد؛ همراه حلیم کمی دارچین و فلفل مصرف شود
سبزی‌هایی مانند کرفس، نعنا، شاهی، تره تیزک، پیاز، تره، سیر تازه و خشک
صیفی جات مانند جذر (هویج محلی، زردک)، بادنجان، لوبیا سبز
مغز‌ها مثل پسته، حب صنوبر (چلغوزه)، گردو، فندق
غذا‌هایی که در آن‌ها از گندم، نخود، یونجه و برنج استفاده شده است.
میوه‌هایی مانند انجیر، انگور شیرین، مویز سرخ، اترج (بالنگ)، لیمو، میوه دستنبو
روغن کنجد، روغن بادام شیرین، روغن گاو تازه در غذا‌ها
نوشیدنی‌های شیرین مانند شیره خرما، شیره انگور و شربت عسل
از ادویه‌های گرم کننده در پخت غذا‌ها یا حلوا‌ها استفاده شود، مانند: مرزنجوش، زعفران، عنبر، مشک، مصطکی، بذر کرفس، انیسون، بذر انجره، بذر شلغم، تخم نعنا و خارشتر
عرق کاسنی برای پسر دار شدن

در زمانی که، پس از انجام دادن رژیم جنسیت، تصمیم به بارداری دارید:

از نخستین روز عادت ماهانه، زن و شوهر روزانه هفت عدد خرما و روزانه یک بار جوشانده‌ی ریشه کاسنی (به اندازه یک تکه دو سانتی متری در یک لیوان آب جوش دم کرده) بخورند.
زن در زمان قاعدگی نبات داغ یا زعفران، شربت عسل و زعفران با آب گرم، پسته و کاچی یا هر حلوایی با هل و زعفران مصرف کند.

در مدت زمان انجام رژیم، زن و مرد از موارد زیر پرهیز نمایند:

بوییدن و خوردن کافور در زن و مرد هر دو
پرخوری، آشامیدن زیاد آب یخ و آب سرد
موادی که طبع سرد دارن، مانند عدس، کشک، پنیر، باقلی، سماق، انار میخوش و ترش
خوردن ترشی در غذا و همراه غذا و میوه‌های ترش
خوردن خیار، گشنیز خشک و تازه، کاهو، کدو سبز


منبع:نبض ما

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بارداری تعیین جنسیت پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا

باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی‌ خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.

به گزارش مشرق، باشگاه سانتاکلارای پرتغال به دنبال عدم پرداخت حق انتقال محمد محبی به استقلال از این باشگاه به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت و این دادگاه، استقلال را به پرداخت 500 هزار یورو محکوم کرده بود.

به نقل از تسنیم با توجه به اینکه استقلال درگیر بارگذاری مدارک برای صدور مجوز حرفه‌ای و تنها پرونده شکایت بین‌المللی نیز مربوط به سانتاکلارا بود، مدیران استقلال تفاهم‌نامه‌ای با طرف پرتغالی امضا می‌کنند، مبنی بر اینکه 300 هزار یورو از مطالبات باشگاه استقلال در فیفا از سوی این نهاد پرداخت خواهد شد و مابقی نیز از طریق یک یا دو قسط پرداخت می‌شود.

باشگاه سانتاکلارا از استقلال بابت این تفاهم‌نامه ضمانت خواست که مدیران استقلال اعلام کردند برای تضمین، سانتاکلارا می‌تواند خواهان اجرای حکم تا زمان تسویه کامل مطالبات خود شود. با اجرایی شدن حکم، پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه بسته می‌ماند تا از طریق مکاتبه با فیفا بتوانند پول را جابه‌جا کنند. این تفاهم‌نامه امضا می‌شود و فیفا نیز 300 هزار یورو به حساب سانتاکلارا پول واریز می‌کند.

بابت 200 هزار یورو باقیمانده، فدراسیون فوتبال طبق درخواست استقلال نامه‌ای به فیفا ارسال می‌کند مبنی بر اینکه این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالباتی دارد و مبلغ 200 هزار یورو به حساب سانتاکلارای پرتغال واریز شود. فدراسیون فوتبال تضمین می‌کند که اگر این مبلغ از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا به حساب فیفا ننشست، فیفا می‌تواند 200 هزار یوروی باقی مانده را از محل مطالبات فدراسیون فوتبال ایران بردارد و هر زمان کنفدراسیون فوتبال آسیا 200 هزار یورو از مطالبات استقلال را به حساب فیفا واریز کرد، آن پول جابه‌جا شود. بدین ترتیب استقلال با این تدبیر و روش، تفاهم‌نامه معتبری تحت عنوان صلح‌نامه پرداخت مطالبات به شکل اقساطی با سانتاکلارا پرتغال امضا می‌کند.

باشگاه استقلال قصد دارد در صورت عدم پرداخت 200 هزار دلار باقیمانده باشگاه پرتغالی، تفاهم‌نامه امضا شده با سانتاکلارا که به تأیید فیفا رسیده را در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده و هر زمان باقیمانده پول سانتاکلارا واریز شد، تأییدیه نهایی را با صلح‌نامه جابه‌جا کند و با این راهکار مشکلی را پیش‌روی خودش نبیند. ضمن اینکه این باشگاه تا روزهای پایانی فروردین ماه فرصت تعویض مدارک در سامانه AFC را دارد.

به همین دلیل باشگاه استقلال نگرانی بابت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش ندارد و چون زمان یارگیری در نقل‌وانتقالات زمستانی پایان یافته و ترجیح داد در این مقطع با سانتاکلارای پرتغال تفاهم‌نامه امضا کند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • طرح‌های آبخیزداری می‌توانند معجزه کنند/ بیشتر آب‌های سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به دریا ریخته شد
  • فرمول معجزه آسا درمان تپش قلب (فیلم)
  • سکوتِ خبرساز محمود احمدی نژاد /معجزه هزاره سوم منتظر انتخابات ۱۴۰۴ است؟
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • توسعه کشت چغندر قند را راهکار مناسبی برای کم آبی
  • از زندگی خسته شده‌اید؟ این راهکار‌ها را امتحان کنید
  • یک ترفند نانویی برای افزایش ظرفیت باتری‌ها
  • راهکار‌های ساده خانگی درمان مشکلات روده در طب سنتی + فیلم
  • خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر!
  • ترفند نانویی که می‌تواند ظرفیت باتری‌ها را افزایش دهد