Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@21:47:30 GMT

کشف محموله لاستيک خودروهاي سنگين در قم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۷۶۳۲

کشف محموله لاستيک خودروهاي سنگين در قم

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از کشف محموله لاستیک خودروهای سنگین قاچاق خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "عبدالرضا آقاخانی" با اعلام این خبر، اظهارداشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم، یک دستگاه کشنده کامیون حامل بار قاچاق که از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود، در محور "دلیجان- قم" شناسایی و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بازرسی از داخل کامیون توقیفی، 198حلقه لاستیک خودروهای سنگین قاچاق کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بررسی اسناد، به تاریخ تولید اشاره نشده و فقط در قسمت نظریات ارزیاب دو نوع تاریخ تولید قید شده بود که پس از انجام شمارش عینی کالا مشخص شد لاستیک‌ها دارای 4 تاریخ تولید بوده که با اسناد از حیث تاریخ تولید مطابقت ندارد.
وی اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان گمرکات استان قم، ارزش کل محموله 6 میلیارد و 640 میلیون ریال عنوان شده است.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی استان تحویل و پس از صدور قرار روانه زندان شد.
سردار آقاخانی با اشاره به اینکه قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی جامعه را هدف قرار می دهد، ضمن تاکید بر عزم پلیس در مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد فرصت طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تماس با 110 به پلیس اطلاع تا از بدون فوت وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف لاستیک خودرو تاریخ تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان کرمان، در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آن‌ها انواع کالای قاچاق، شامل: فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالا‌های اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیاردو ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص، ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالا‌ها را داشتند، تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان