Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا یارقلی در خصوص راه‌های پیشگیری از ویروس کرونا و همچنین افزایش مقاومت بدن گفت: یکی از ساده‌ترین راه‌های تقویت سیستم ایمنی بدن این است که افراد شب‌ها کلاه به سر بگذارند و همچنین خوردن سیاه دانه یک قاشق در صبح ویک قاشق نیز در شب الزامی است همچنین مصرف روغن سیاهدانه در غذا نیز می‌تواند مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خوردن دمنوش‌ها نیز برای افزایش مقاومت بدن مؤثر است گفت: دمنوش بابونه، مرزنجوش، گل گاوزبان نیز برای ایمنی بدن مؤثر است از سوی دیگر سوزاندن پوست پرتقال و خوردن آن و دود کردن اسفند نیز از دیگر کار‌هایی است که باید انجام شود.

این پژوهشگر طب سنتی تاکید کرد: دم کردن چای کوهی، پونه، نعنا، آویشن، عناب، جعفری و… نیز مفید است.

یارقلی اظهار داشت: مصرف کدو حلوایی، شلغم، چغندر، جعفری، عدس و زرشک نیز برای تقویت سیستم ایمنی بدن مؤثر است از سوی دیگر مصرف غذا‌های سبک در روز نیز توصیه می‌شود.

وی گفت: درست کردن ماسک خانگی که در بین آن پنبه بگذارند نیز مؤثر است همچنین توصیه می‌شود مردم اضطراب نداشته باشند چراکه خوردن حرص و جوش سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دمنوش گل گاوزبان طب سنتی سیستم ایمنی بدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان

در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان بر نقش مؤثر مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ و در گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان، برگزار شد، موضوع نقش مراکز مشاوره در ایجاد اشتغال برای دانشجویان و فارغ‌ التحصیلان دانشگاه‌ها کشور بحث و بررسی و تاکید قرار گرفت.

فاطمه سمیعی دبیر منطقه ۶ مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در این همایش به تشریح چگونگی تقویت روحیه اشتغال پذیری در دانشجویان پرداخت و اظهار کرد: اشتغال‌پذیری کاملاً متمرکز بر عوامل درونی و فردی است که کمک می‌کند افراد فرصت‌های شغلی موجود را تشخیص داده، راحت‌تر شاغل شوند و یا شغلی که دارند را حفظ کنند.

وی ادامه داد: پژوهشگران می‌گویند لازم است سازه اشتغال‌پذیری توسط مراکز مشاوره در افراد تقویت شود که علاوه بر دانشگاه اگر از مدرسه در افراد مورد توجه قرار گیرد مؤثرتر خواهد بود.

محمد خلیلی‌پور مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش به تشریح ضرورت توجه به ایمنی، بهداشت و محیط زیست در دانشگاه‌ها پرداخت.

برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در حوزه مشاوره و سبک زندگی از دیگر برنامه‌های اولین روز این همایش در زاهدان بود.

کد خبر 747641

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • نقش مؤثر سپاه پاسداران در عرصه‌های فرهنگی عمرانی و امنیتی
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد