Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه انگلیس در توییتی افزود؛ دو طرف درباره طیف مختلفی از مسائل از جمله امنیت منطقه، مقابله با بحران یمن و اصلاحات اقتصادی در عمان رایزنی کردند.

راب صبح امروز وارد عمان شد و قرار است فردا در بحبوحه تنش میان سوریه و ترکیه، راهی آنکارا شود. همچنین دیدار با مقام‌های سعودی از دیگر برنامه های وزیر امور خارجه انگلیس در سفر به خاورمیانه عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این سفرها قرار است ضمن رایزنی درباره توسعه مناسبات تجاری، در خصوص تحولات اخیر در سوریه، یمن و نقض حقوق بشر گفت وگو کند.

به گزارش وزارت امور خارجه انگلیس، راب در خصوص تحولات یمن،  با «عبدربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی یمن و فیصل بن فرحان آل سعود، وزیر امور خارجه عربستان در ریاض ملاقات و تلاش خواهد کرد تا از این فرصت برای راه حل سیاسی در یمن استفاده کند.

عربستان و امارات از فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی و عربی و با کمک آمریکا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» به قدرت، حملات گسترده‌ای را علیه یمن آغاز کردند.

بر اثر این تجاوز تاکنون هزاران یمنی کشته شده و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

وزیر امور خارجه انگلیس  قرار است در سفر به ریاض مراتب نگرانی لندن را درباره مسائل حقوق بشری و آزادی بیان به مقام‌های سعودی ابلاغ کند.

برچسب‌ها عمان انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عمان انگلستان یمن عمان عمان سوریه ترکیه سوریه یمن یمن یمن عربستان یمن عربستان امارات آمریکا یمن عمان انگلستان امور خارجه انگلیس وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم

«شما ایرانی ها پادشاه منطقه و شیر جهان اسلام هستید.» این صحبت های استاد دانشگاه و مقامات پاکستانی بود که در سفر روز گذشته رئیس جمهور  به این کشور و در حمایت از حملات ایران به اسرائیل مطرح شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • کلید برقرای ثبات توقف جنایات رژیم اسرائیل است
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه