Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@15:07:39 GMT

نامه وزیر بهداشت به رییس سازمان صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۰۰۸۹

نامه وزیر بهداشت به رییس سازمان صدا و سیما

دکتر سعید نمکی - وزیر بهداشت، بهداشت - در نامه‌ای به علی عسگری - رییس سازمان صدا و سیما - بر ضرورت اطلاع‌رسانی آن سازمان در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر بهداشت در این نامه، مهمترین راه انتقال ویروس کرونا و سرایت بیماری را از طریق تجمعات مردم در کنار یکدیگردانسته و بر اطلاع رسانی به مردم جهت عدم برگزاری مراسم ترحیم و عروسی تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه وزیر بهداشت به رییس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر علی عسگری

رییس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

باسلام و احترام؛

با عنایت به رسالت آن سازمان در اطلاع‌رسانی به مردم بخصوص در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا در کشور خواهشمند است به نحو مقتضی به اطلاع مردم رسانده شود «با توجه به این که مهمترین راه انتقال ویروس و سرایت بیماری از طریق تجمعات مردم در کنار یکدیگر است، تقاضا می شود از برگزاری کلیه مراسم‌هایی که مستلزم تجمیع جمعیت، اعم از ترحیم، عزاداری، عروسی و ... است، مطلقاً خودداری نمایند.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: وزیر بهداشت کرونا صداوسیما سازمان صدا وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزیون ۸ در صد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حمید جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (هشتم فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور خبرنگاران گفت: بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب جلسه کارشناسی در حوزه برنامه ریزی صدا و سیما تشکیل شد. از سویی شورای معاونان به طور مفصل برای راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.

وی افزود: در نتیجه مقرر شد مصادیق مشارکت مردم در افزایش تولید معین شود و همچنین قوانین و اسناد بر زمین مانده که تحقق شعار سال منوط به اجرای آن است، در دستور کار فوری قرار گیرد.

جبلی در خصوص مواردی که می‌تواند به تحقق شعار سال کمک کند، بیان‌کرد: نحوه تولیدات رسانه ملی با کمک و مشارکت مردم تا قبل از پایان هفته دوم فروردین توسط مسئولان و کارشناسان این سازمان بررسی می‌شود.

وی با اشاره به سند تحول رسانه ملی، اذعان کرد: براساس سند تحول رسانه ملی امسال و در ایام تعطیلات نوروزی دو تنوع قابل توجه شامل تنوع در تولیدات برنامه‌ها اعم از برنامه‌های سرگرمی و نوروزی و حضور میهمانان در برنامه‌ها داشتیم.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار کرد: به همین دلیل براساس بازخوردهای اولیه امسال افزایش بیش از ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

جبلی متذکر شد: هزینه‌های برنامه‌ها به صورت معمول در قالب قرارداد کلی شبکه با تهیه کننده و حامی مالی است و جزئیات قراردادها، در اختیار این سازمان نیست و با پرداخت‌های غیر معقول موافق نیستیم. رویه‌های غلط که از دوره‌های قبل صدا و سیما رواج داشته به تدریج در دست اصلاح است.

کد خبر 6063531

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • جبلی: تحقق شعار سال را دنبال می‌کنیم
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزیون ۸ در صد افزایش یافت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی
  • نامه پدر پیوندکبد ایران به وزیر بهداشت دولت هاشمی بعد از بازنشستگی اجباری/شما به صندلی استادممتازی دانشگاه تهران نیاز نداشتید،آن صتدلی نیازمند شما بود
  • هشدار سازمان بازرسی به وزیر بهداشت