Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به لزوم اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا با بیان اینکه تصمیم بر تمدید تعطیلی مدارس تا شانزدهم اسفندماه اتخاذشده است گفت: باید همه مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند؛ چراکه هرگونه بی‌تفاوتی فرد را در معرض ابتلا به این بیماری عفونی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هنوز دستوری مبنی بر تعطیلی مدارس تا پایان اسفندماه صادر نشده است و به‌محض اتخاذ هرگونه تصمیم در این زمینه مراتب به اطلاع مردم به‌ویژه والدین دانش آموزان می‌رسد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان تصریح کرد: در حال حاضر ترتیبی داده‌شده است که دانش آموزان در این ایام تعطیل از طریق ارتباط مجازی با معلمان خود دروس مختلف را آموزش ببینند و همچنین در شبکه آموزش نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به نحوی جبران عقب‌افتادگی‌های تحصیلی به دلیل تعطیلی مدارس پیش‌بینی‌شده است.

دستورانی گفت: والدین باید همراهی و همکاری ویژه‌ای را در این روز‌ها با معلمان و مربیان آموزشی داشته باشند تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

گفتنی است، ماندن در منازل، شستشوی صحیح دست ها، دوری از تجمعات، رعایت فاصله با افراد، رعایت نکات بهداشتی هنگام عطسه و سرفه و مصرف مواد غذایی به صورت کاملا پخته توصیه‌های کلیدی کارشناسان بهداشتی برای در امان ماندن از کرونا است.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس رعایت بهداشت فردی ویروس کرونا آموزش و پرورش سمنان تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد



معدنی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: فعالان فرهنگی و کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه‌های متنوع و خلاق، کودکان و نوجوانان را به مطالعه و کتابخوانی علاقمند می‌کنند.
وی گفت: کانون هر ساله با خرید کتاب‌های حوزه کودک ونوجوان از انتشاراتی‌های دیگر و محصولات کانون از کتاب‌های مناسب حوزه کودک و نوجوان حمایت و منابع مطالعاتی را تجهیز می‌کند.
مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری از نحوه کار سامانه کتابداری کانون پرورش فکری گفت: سامانه کتابداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نرم افزاری است که اطلاعات کتاب‌ها، مخاطبان و فعالیت‌های اجرایی مراکز کانون را ثبت می‌کند و هر ساله به صورت دوره‌ای اطلاعات کتاب‌های امانتی از این نرم افزار استخراج می‌شود.

وی افزود: بر اساس آمار استخراج شده از سامانه کتابداری، محبوب‌ترین و پرخواننده‌ترین کتاب‌ها در فصل زمستان ۱۴۰۲ معرفی شد که فهرست ۴۲ عنوان کتاب از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین شش کتاب از دیگر انتشارات حوزه کودک و نوجوان در این سامانه به ثبت رسید.
معدنی گفت: پویش ملی بهارجان‌ها با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در میان کودکان و نوجوانان در دو بخش عکاسی و کتابخوانی تا ۳۰ فروردین در حال برگزاری است. این پویش از اول فروردین آغاز شده بود.

دیگر خبرها

  • پایان هفته سرد در استان سمنان
  • پایان هفته سرد در سمنان
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ماندگاری هوای سرد در استان سمنان تا پایان هفته
  • ماندگاری هوای سرد در سمنان تا پایان هفته
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!