Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@23:31:26 GMT

جذب ۹۵ درصدی اعتبارات اشتغال در تربت جام

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۱۰۴۵

جذب ۹۵ درصدی اعتبارات اشتغال در تربت جام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شیرمحمدشاکربرآبادی مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام با بیان اینکه  بانک‌های عامل در این شهرستان با این نهاد همکاری و تعامل خوبی دارند، گفت: میزان اعتبارات اشتغال زایی ویژه کمیته امداد شهرستان امسال در مقایسه با سال گذشته ۲،۵ برابر رشد داشت که خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون ۹۵ درصد آن جذب و منجر به اجرای طرح‌های اشتغالزایی ارزشمندی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او ادامه داد: مددجویان این نهاد در اشتغال، تولید و درآمد ملی سهیم هستند به گونه‌ای که این نهاد پارسال توانست ۵۸۰ فرصت شغلی ایجاد کند.

مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: کمیته امداد این شهرستان پروژه‌های وسیعی در بخش اشتغال از جمله دامپروری و ورود به بخش‌های صنعتی داشته است که همه این اقدامات در جهت کمک به توانمندسازی مددجویان شهری و روستایی محسوب می‌شود.   شاکربرآبادی با اشاره به این نکته که شرایط و مسایل اقتصادی موجب شده تا بعضی از خانواده‌ها دچار مشکل شوند، افزود: یکی از رسالت‌های این نهاد توانمند کردن خانواده‌ها در بخش‌هایی مانند اشتغال است که دچار مشکلات اقتصادی شده اند و کمیته امداد برمحور توانمندی خانواده‌ها سعی دارد تا مددجویان به استقلال مالی وشرایط خوب زندگی برسند.

او تصریح کرد: امسال رتبه‌های برتر در جذب و پرداخت وام‌های خود اشتغالی، جذب و هزینه کرد زکات، صدقات، اکرام ایتام، کمک به سیل زدگان کشور، اجرای طرح ۲۰۲۰ و همچنین پاسخگویی به بیش از ۴۰۰۰ نامه‌های ارسالی به مقام معظم رهبری را به همت همکاران و خیرین و نیکوکاران  داشتیم.   انتهای پیام//س.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی خیرین مقام معظم رهبری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد

رضا طوسی گفت: در فروردین ماه ۱۰۷ میلیارد تومان  مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به حساب آنها واریز شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از افزایش ۳۰ درصد مستمری مددجویان خبر داد و گفت: با افزایش این میزان مستمری، مددجویان یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی بیان کرد: این نهاد خدماتی همچون اشتغال، مسکن، درمان، تحصیل، جهیزیه و کمک به ازدواج ارائه می دهد.

در سال گذشته نیز ۸۳۵ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشتی ماهیانه به حساب ۷۱ هزار خانوار تحت حمایت واریز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد