Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:03:30 GMT

سید حسن خمینی درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۱۱۲۵

سید حسن خمینی درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جماران؛ در پیام حجت الاسلام سید حسن خمینی آمده است: با کمال تأسف خبر درگذشت سرکارخانم کریمی مادر شهیدان سرافراز حسین و داوود فهمیده را دریافت کردیم. 

این پیام می افزاید: آن شیرزن قهرمان از زمره ایثارگرانی بود که همواره بر عهد خویش با امام و آرمان های ایشان باقی ماند و همیشه بر محبت و عهد خویش ثابت قدم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یادگار امام راحل در پیام خود آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت ایشان به همسر گرامی شان، پدر عزیز شهیدان و خانواده محترمشان به خصوص برادرم جناب حسن آقای فهمیده از خدای متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و حشر با فرزندان شهیدش را مسئلت دارم.

مادر شهیدان فهمیده که از حدود یک ماه پیش به علت سکته مغزی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص ) تهران بستری بود، امشب به دیدار معبود و فرزندان شهیدش شتافت.

برچسب‌ها شهرستان ری سید حسن خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سید حسن خمینی شهرستان ری سید حسن خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور طی پیامی درگذشت پدرشهیدان خرسندیان را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان، موجب تأثر خاطر شد.

این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرم این فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

کد خبر 6077890

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • رییس جمهور طی پیامی درگذشت پدرشهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت مادر سه شهید
  • تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان «بهمنی‌نژاد»​​​​​​​
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی درپی درگذشت مادر شهیدان بهمنی نژاد