Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@20:00:48 GMT

جنایت هولناک زورگیر‌ها در جاده خاکی +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۱۵۳۷

جنایت هولناک زورگیر‌ها در جاده خاکی +عکس

 روزنامه خراسان: صبح روز شنبه گذشته، شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰، از وجود پیکر خون آلودی خبر دادند که با زانو روی زمین‌های کنار جاده خاکی افتاده و در همان حالت جان باخته است. در پی دریافت این خبر بلافاصله عوامل انتظامی به نشانی اعلام شده بین شهرک کوشک مهدی و روستای اروند در اطراف بولوار توس مشهد (جاده قدیم قوچان) عزیمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنان با مشاهده جسد خون آلود مردی ۴۷ ساله به حفظ صحنه جنایت پرداختند و بی درنگ مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند. دقایقی بعد قاضی کاظم میرزایی به همراه گروه زبده‌ای از کارآگاهان اداره جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم به محل کشف جسد رسید و به این ترتیب تحقیقات میدانی درباره این جنایت وحشتناک آغاز شد. آثار لاستیک خودرو و همچنین خون‌هایی که در مسیر خاکی ریخته شده بود حکایت از آن داشت که مرد زخمی مسافتی را از چنگ قاتل یا قاتلان بی رحم گریخته، اما در نهایت بر اثر واردآمدن ضربات کشنده چاقو و خونریزی شدید به قتل رسیده است. درحالی که طبق اظهارنظر شفاهی پزشک قانونی بیش از ۱۲ ساعت از مرگ مرد مذکور گذشته بود با به دست آمدن کارت ملی، هویت مقتول به نام «رضا- شیرزاد» مشخص شد و این گونه ماموریت اطلاعاتی کارآگاهان اداره جنایی با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی میرزایی ادامه یافت.


گزارش خراسان حاکی است اولین مرحله از رصد‌های اطلاعاتی کارآگاهان بیانگر آن بود که دزدان زورگیر پس از کشتن راننده ۴۷ ساله، خودروی پژو نقره‌ای و گوشی تلفن همراه او را به سرقت برده اند و احتمالا به خاطر استرس یا ترس از دستگیری نتوانسته اند ساعت او را نیز سرقت کنند. بنابر این گزارش، با شناسایی یکی از دوستان مقتول که با او در یک خانه مجردی زندگی می‌کرد زوایای دیگری از ماجرای این جنایت هولناک فاش شد. هم اتاقی مقتول، به قاضی ویژه قتل عمد گفت: حدود ساعت ۱۸ روز جمعه با تلفن همراه رضا تماس گرفتم. او به من گفت: «در حال بازگشت به خانه بودم که مسافری را به مقصد بولوار فردوسی سوار کردم، وقتی او را برسانم به منزل برمی گردم!»
دوست مقتول ادامه داد:، ولی از حدود ساعت ۱۹ به بعد دیگر هر چه با تلفن همراه رضا تماس گرفتم پاسخ نداد!
به گزارش خراسان، ادامه تحقیقات میدانی درباره این پرونده جنایی، نشان داد مقتول اهل یکی از شهر‌های شمالی کشور است که در سال‌های گذشته برای فروش برنج شمال به برادرش کمک می‌کرد، اما از حدود دو سال قبل در مشهد ساکن شده بود و به طور مجردی با یکی از دوستانش زندگی می‌کرد.
بررسی‌های بیشتر بیانگر آن بود که پدر مرد ۴۷ ساله فوت کرده است و مادر پیرش نیز در شمال کشور به زندگی خود ادامه می‌دهد، اما از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند.
بنابر گزارش خراسان، اگرچه با بررسی وضعیت اجتماعی مقتول، فرضیه‌های دیگری نیز درباره این جنایت هولناک مطرح شده است و همه احتمالا با دستورات محرمانه قاضی میرزایی زیر ذره بین کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار دارند، اما تاکنون شواهد و مدارک موجود از قتل مرد راننده به دست زورگیر‌های معتاد حکایت می‌کند به همین دلیل تحقیقات گسترده از سوی کارآگاهان در حالی ادامه دارد که جسد وی، برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی مشهد انتقال یافت و خانواده او نیز بعدازظهر گذشته برای شناسایی جسد وارد مشهد شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: جنایت هولناک زورگیر ها جاده خاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش

مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه‌اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.

به گزارش ایسنا، ساعت ۱۷ بعدازظهر روز ۲۸ فرودین ماه خبر قتل مرد جوانی به فوریت‌های پلیس اعلام شد و بر همین اساس ماموران کلانتری ۱۴۱ کوهک به محل جنایت اعزام شدند.

ماموران در طبقه پانزدهم برج ۲۰ طبقه واقع در محله کوهک جسد مرد جوانی را مشاهده کردند  که غرق در خون روی زمین افتاده بود و به گفته عوامل اورژانس حاضر در محل بر اثر اصابت ۳۷ ضربه چاقو در ساعت ۹ صبح یعنی ۷ ساعت قبل از کشف جسد به قتل رسیده بود.

گزارش تیم پلیسی به بازپرس ویژه قتل محمدجواد شفیعی قاضی شعبه پنجم دادسرای امور جنایی اعلام شد و او به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی برای کشف زوایای این قتل وارد عمل شوند.

با ورود بازپرس به محل جنایت تحقیقات اولیه از افراد حاضر در برج کوهک که از همکاران مقتول بودند، آغاز شد.

یکی از این افراد به بازپرس گفت که مقتول، مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ لوازم بهداشتی آرایشی بود و به تنهایی در این برج زندگی می‌کرد و همیشه راس ساعت ۹ به شرکت می آمد. وقتی ساعت از ۱۲ ظهر عبور کرد با او تماس گرفتیم ولی پاسخگو نبود.  تا ساعت ۱۶ به صورت مستمر با گوشی همراه و تلفن منزلشان تماس گرفتیم اما وقتی مطمئن شدیم جواب زنگ های تماس را نمی‌دهد نگران شدیم.

او در ادامه گفت: سرایدار شرکت کلید منزل مدیر را داشت و با چند نفر به منزلش رفتیم.  ابتدا زنگ در ورودی را زدیم ولی بازهم جوابگو نبود. برای همین با کلید در را باز کردیم و به طبقه ۱۵ رفتیم و  کلید را که بر در ورودی واحد انداختیم و چرخاندیم و در باز شد، با جسد غرق در خون او مواجه شدیم و با پلیس تماس گرفتیم.

یکی دیگر از شاهدان حاضر در محل جنایت در پاسخ به سوال بازپرس در خصوص مشاهده خصومت متوفی با فرد خاصی از طرف همکاران گفت: چند وقتی بود که با یکی از دوستانش بر سر مبلغی پول با هم اختلاف داشتند،  اما این موضوع که در این جنایت نقشی داشته اند یا خیر را نمی دانم!

برهمین اساس بازپرس شفیعی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و بازبینی دوربین های مداربسته برج کوهک و شناسایی عامل یا عاملین این قتل را در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد.

کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور بازپرس تحقیقات خود را آغاز و در همان ساعت اولیه بر اساس مشاهده دوربین محل جنایت متوجه حضور یک موتورسوار روبروی در اصلی برج شدند که بعد از چند دقیقه وارد ساختمان شده و پس از نیم ساعت با فرد دیگری از برج خارج و سوار بر موتور متواری میشوند.

راکب موتور شناسایی و سریعا توسط ماموران پلیس بازداشت شد.  متهم در همان لحظات اولیه بازجویی، به معاونت در قتل  مدیر عامل شرکت اعتراف کرد.

متهم به بازپرس گفت که مقتول با قاتل فراری که از دوستان قدیمی بودند بر سر یک میلیارد تومان باهم اختلاف پیدا کرده بودند و قاتل مدتی بود که با من زندگی می‌کرد و هر بار بعد از اینکه از دفتر مقتول به خانه برمی‌گشت با عصبانیت فریاد میزد که مقتول قصد دادن پولش را ندارد و  من آخر یا او را می‌کشم یا خودم را.

او ادامه داد: روز جنایت هم از من خواست تا او را به در خانه مقتول برسانم تا مجددا با او صحبت کند. با موتور به محل زندگی مقتول رفتیم و دوستم   پیاده شد و بعد از نیم ساعت از من خواست به طبقه ۱۵ بروم و  وفتی وارد خانه شدم‌  جسد مقتول  خون آلود روی زمین افتاده بود و چاقو در دستان دوستم بود. وقتی از او پرسیدم چرا او را کشتی؟ گفت که قصد برگرداندن پولم را  نداشت و منم او را کشتم.

من از ترس پا به فرار گذاشتم که دوستم هم به دنبالم آمد و سوار موتور شدیم و از محل فرار کردیم. دوستم بعد از اینکه به خانه امد سریع چند دست لباس در ساکش گذاشت و  بدون اینکه به من بگوید کجا میرود از خانه خارج شد اما من متوجه شدم و  او پاسپورتش را هم برداشت.

 کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی پیچیده، رد زنی خط تلفن و گرفتن نیابت، در کمتر از ۴۸ ساعت قاتل فراری را در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و دستگیر کردند.

بنابه گفته بازپرس محمدجواد شفیعی قاضی شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، قاتل ظهر امروز ۳۰ فرودین برای انجام تحقیقات و بازجویی تحویل پلیس آگاهی تهران شد.

تحقیقات در خصوص پرونده قتل خونین برج کوهک ادامه دارد.

tags # قتل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک | قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • مدیر یک شرکت لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله