Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر معماری دانشگاه آزاد اسلامی دستور العمل"پذیرش دروس عمومی معارف اسلامی در قالب طرح ولایت کشوری" را ابلاغ کردند.

در این دستورالعمل تاکید شده در راستای ترویج آموزه های دینی و معارف اسلامی و به منظور تشویق دانشجویان جهت شرکت در طرح ولایت (مبانی اندیشه اسلامی) و بر اساس موافقت معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دروس گذرانده شد در طرح ولایت با شروطی به جای درس اندیشه اسلامی 1 و انسان در اسلام، هر یک به ارزش دو واحد درس نظری (در مجمو به ارزش 4 واحد درس نظری) قابل پذیرش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بندهای این دستورالعمل ارائه گواهی حضور در طرح با تایید سازمان بسیج دانشجویی کشور توسط دانشجویان الزامی است. معدل کل درس / دروس طرح ولایت باید 12 و بالاتر باشد و دانشجو از دروس شش گانه طرح ولایت درسی را زیر نمره 10 نگرفته باشد.

همچنین میانگین نمرات سه سرفصل (معرفت شناسی، خداشناسی و انسان شناسی) محاسیه و نمره میانگین به عنوان نمره نهایی برای هر یک از دروس انسان در اسلام و اندیشه اسلامی 1 ثبت شود.

در این دستورالعمل تاکید شده این دروس پس از معادل سازی در دوره تابستان 97-98 ثبت شود. دانشجو بابت پذیرش و ثبت دروس مذکور شهریه ای پرداخت نمی کند.

دروس اخذ شده در قالب طرح ولایت مازاد بر سقف مجاز واحد های درسی انتخاب شده در دوره تابستان است همچنین نمرات دروس نیز بدون احتساب در میانگین دوره تابستان در نظر گرفته شود و فقط در میانگین کل ( پس از اتمام دوره تحصیلی) محاسبه شود.

انتهای پیام/

167 / 167 درس معارف اسلامی طرح ولایت کشوری ابلاغ بخشنامه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: درس معارف اسلامی طرح ولایت کشوری ابلاغ بخشنامه معارف اسلامی طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی