Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی پیش پروژه‌های صنعت آب و برق آذربایجان‌غربی از جمله مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب خوی به دست وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، دقایقی پیش پروژه‌های صنعت آب و برق آذربایجان‌غربی از جمله مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب خوی به دست وزیر نیرو از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبار هزینه شده برای مدول سوم سامانه فاضلاب خوی 550 میلیارد تومان بوده است.

تصفیه خانه هفتم آب تهران با حضور رئیس جمهور در پاکدشت افتتاح شدتهران| مدول دوم تصفیه خانه شهرستان پردیس در دهه فجر به بهره برداری می رسدمعاون آبفا کشور: طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس طبق برنامه پیش نرفته است

همچنین افزایش ظرفیت پست 132.20 کیلوولت اشنویه نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام شد.

احداث سه بی‌خط و یک بی‌کوپلاژ در پست زرینه‌رود نیز از پروژه‌های مربوط به برق و آب بود که به دست اردکانیان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/7548/ش

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی تصفیه خانه افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: قرارداد آبرسانی به ۲۱۱ روستای استان در قالب قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی با برآورد هزینه ۱۰ هزار میلیارد ریال امضا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به اینکه آبفای استان برنامه‌ها و اقدامات زیادی برای تأمین و توزیع آب شهرها و روستای استان دارد، اظهار کرد: ارتقای ظرفیت تصفیه‌خانه آب شهر ایلام از ۵۴۰ به ۸۰۰ لیتر در ثانیه، ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر مهران و راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبیولوژی آب در دره‌شهر از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

وی افزود: بعضی پروژه‌های آبفا به دلایل مختلف زمان‌بر شده که تکمیل پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی و روستاهای مسیر، اتمام طرح ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ایلام، تکمیل شبکه فاضلاب و انشعابات فاضلاب شهر ایوان در سال جاری از جمله این پروژه‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به مشکلات حوزه آبرسانی شهر ایلام، خاطرنشان کرد: فرسودگی خطوط و شبکه توزیع و طراحی خط انتقال مربوط به دوره‌های گذشته بوده، که نیازمند نوسازی و طراحی جدید است.

محمدی با بیان اینکه اجرای طرح جهاد آبرسانی فرصت بزرگی برای خدمت به روستاییان است، تصریح کرد: با تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی همکاران، بسیج سازندگی به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و پیگیری‌های مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در حال حاضر آبرسانی به روستاهای محروم در فاز نخست با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: فاز نخست طرح جهاد آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان ایلام ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با توجه به نیاز روستاهای استان به آبرسانی پایدار، قرارداد آبرسانی به ۲۱۱ روستا در قالب قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی با برآورد هزینه ۱۰ هزار میلیارد ریال امضا شده است و در راستای تأمین نیازهای مالی پروژه‌ها خواستار همکاری استاندار ایلام هستیم.

کد خبر 745314

دیگر خبرها

  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی