Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:08:35 GMT

هفدهمین اهدا عضو کهگیلویه و بویراحمد طی سال‌جاری

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۳۱۸۶

هفدهمین اهدا عضو کهگیلویه و بویراحمد طی سال‌جاری

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از هفدهمین مورد اهداء عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.

دکتر غلام عباس سبز سه شنبه ۱۳ اسفند ماه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از طایفه بزرگ بابکان و خانواده محترم پورسیامک گفت: مرحوم آریا پورسیامک که به دنبال سانحه رانندگی در تاریخ ۸ اسفند ۹۸ دچار خونریزی شدید مغزی و به دنبال آن مرگ مغزی شده و در ‌آی سی یو بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بستری بود، با رضایت خانواده نوع دوستش به ‌اتاق عمل بیمارستان انتقال یافت تا برداشت اعضاء انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن آرزوی صبر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم، افزود: امیدوارم روح این جوان مرحوم قرین شادی و رحمت واسعه الهی باشد. 

سید سینا سعیدی، مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز ضمن تشکر از خانواده محترم و ایثارگر پورسیامک گفت: ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه ۹۸، با همکاری تیم پیوند اعضاء بیمارستان فوق تخصصی ابو علی سینا شیراز ، برداشت دو کلیه و کبد مرحوم‌ آریا پورسیامک انجام شد تا به بیماران نیازمند پیوند زده شود و به آنها جان تازه ای بخشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امیدواریم این عمل انسانی در بین همه مردم این دیار جایگاه ارزنده خود را پیدا کند تا تعداد بیشتری از افراد نیازمند به پیوند بتوانند زندگی عادی خود را از سر گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد اهدا عضو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است