Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گلستان از دستگیری حفار غیرمجاز در محدوده شهر باستانی جرجان شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ حسین گلوی اظهار کرد: در پی گزارش دوستداران میراث‌فرهنگی مبنی بر حفاری غیرمجاز توسط فرد سودجو در روستای قلندرآباد محدوده شهر باستانی جرجان، موضوع در دستور کار پایگاه عملیاتی شرق یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مأمورین یگان حفاظت میراث‌فرهنگی پس از کسب نیابت قضایی به محل اعزام شدند و پس از انجام عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند روز یکشنبه 11 اسفندماه یک نفر حفار غیرمجاز را در حین حفاری در منزل شخصی دستگیر کنند. این فرد برای سیر مراحل قانونی تحویل نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز گفت: طی گشت و کنترل منطقه حفاظت شده کالمند، سه نفر شکارچی غیرمجاز توسط ماموران یگان این منطقه دستگیر شدند. 

روح الله زارع افزود: از متخلفان یک قبضه اسلحه گلوله زنی غیر مجاز جنگی بی بی کلاش، آثار شکار یک راس کل وحشی، چاقو و دیگر ادوات شکار کشف شد. 

وی خاطرنشان ساخت: پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • کشف فلزیاب از متخلفان در بختگان
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • کشف فلزیاب از متخلفان در شهرستان فارس
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد