Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: به منظور حفظ سلامت جامعه کار و تولید استان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دستورالعمل و توصیه های بهداشتی در این زمینه به تمامی بنگاههای تولیدی و محیط های کارگری ابلاغ شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، "هادی ابراهیمی" افزود: در این راستا به کارفرمایان توصیه شده با اقدامات پیشگیرانه و نکات بهداشتی، از شیوع این ویروس در محیطهای کارگری جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بازرسان کار این اداره کل نیز بر اجرای صحیح این دستورالعمل و رعایت شاخص های بهداشتی در محیط های کارگری، نظارت ویژه خواهند داشت.
ابراهیمی در ادامه اظهارکرد: همچنین در راستای توصیه مراجع بهداشتی و درمانی و بمنظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات این اداره کل تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری انجام می شود.
وی ، ثبت و نظارت بر تعاونی، صدور پروانه صلاحیت و تایید مشاور حفاظت فنی و خدمات ایمنی، تایید صلاحیت جهت دریافت مقرری بیمه بیکاری و مشاغل سخت و زیان آور، ثبت و نظارت بر تشکلهای کارگری، بازرسی کار، رسیدگی به شکایات کارگران و کارفرمایان در زمینه روابط کار، قراردادها و پیمان های دسته جمعی، احراز صلاحیت متقاضیان دریافت تسهیلات، سازماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و صدور مجوز کاریابی ها را از جمله خدماتی عنوان کرد که به صورت غیرحضوری و از طریق سایت این اداره کل به نشانی www.hormozgan.mcls.gov.ir ارائه می شود.
وی اضافه کرد: شهروندان می توانند سایر خدمات را نیز از طریق شماره تلفنهای 07633661763-5 پیگیر باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در یک سال گذشته عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های محور‌های اصلی و نقاط پر تصادف استان بطول ۱۸۰۰ کیلومترانجام شده است.

حسن جهانیان بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه راه‌ها در کاهش تصادفات جاده‌ای تأکید کرد و افزود:ایجاد فضایی مناسب در حاشیه راه‌ها برای رانندگان از جمله اقداماتی است که در کاهش تلفات ناشی از خروج خودرو از جاده و واژگونی موثر بوده، از این رو عملیات اصلاح شیب شیروانی در کناره جاده‌ها به منظور ارتقاء سطح ایمنی و جلوگیری از واژگونی و کاهش آسیب سرنشینان وسایط نقلیه صورت می گیرد.

جهانیان گفت: امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه اغلب تلفات و تصادفات جاده‌ای ریشه در عامل انسانی داشته و خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز و خروج از جاده سهم قابل توجهی در تصادفات جاده‌ای دارد، انجام اقدامات ایمن سازی زود بازده مانند اصلاح شیب‌های شیروانی راه‌ها را در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان موثر عنوان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان این که عواملی همچون راه، خودرو و انسان در بروز حوادث رانندگی تاثیر دارند، افزود: حفظ و نگهداری راه‌های موجود از وظایف ذاتی این اداره کل بوده که با وجود محدودیت‌های اعتباری با تکیه بر همت راهداران پرتلاش، در این مسیر گام‌های ارزنده‌ای بر داشته شده است.

دیگر خبرها

  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • ۴۷نقطه پرتصادف راه های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می شود
  • ۴۷ نقطه پرتصادف راه‌های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می‌شود
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران
  • معدوم سازی بیش از ۱۹ تن فرآورده خام دامی در دزفول
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • کشف و معدوم سازی ۱۸۰ کیلوگرم روغن ضایعاتی در روداب
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه