Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مفتح در حاشیه نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا افزود: در این راستا بخش‌های اداری، تجزیه و مبادلات پستی و قبول مرسوله‌ها هر روز سه نوبت ضدعفونی می‌شود.

او ادامه داد: ضد عفونی و گندزدایی واحد‌های پستی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مراجعه کنندگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پست فارس در خصوص دریافت مرسوله‌های پستی از سایر استان‌ها به ویژه استان‌های آلوده به ویروس کرونا گفت: همه مرسوله‌ها به صورت ویژه با نظارت کارشناسانی از مرکز بهداشت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

او اظهار داشت: تمامی اقلام و لوازم بهداشتی برای کارکنان اداری، پشتیبانی و نامه رسان تامین شده است.

مفتح در خصوص مرسوله‌های پستی دریافتی از خارج کشور گفت: با نظارت کارشناسان بهداشتی ضدعفونی این مرسوله‌ها با دقت بیشتری انجام می‌شود و تنها سطح خارجی آن ضدعفونی می‌شود.

او افزود: خوشبختانه با اقدام‌های موثر پست فارس نگرانی در خصوص آلوده بودن مرسولات پستی از استان‌های آلوده به فارس وجود ندارد.

مفتح تصریح کرد: نامه رسان پست فارس به منظور حفظ بهداشت فردی و عمومی به ملزومات بهداشتی و دستکش مجهز شدند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پست فارس مرسولات پستی ضدعفونی کردن ویروس کرونا ویروس کرونا مرسوله ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جاوید عباسی بیان کرد: با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی، بارندگی و پیش بینی‌های قبلی مبنی بر شیوع بیماری‌های برگی خصوصاً زنگ زرد و افزایش تراکم آفت سن غلات، از ابتدای بهمن ماه سال گذشته عملیات پایش و مبارزه با عوامل خسارت‌ زا به صورت شبانه روزی توسط کارشناسان شبکه مراقبت در سطح مزارع گندم استان فارس انجام شده است.

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سطحی بالغ بر ۴۰ هزار هکتار مبارزه کنترلی و پیشگیری بر علیه زنگ زرد و ۱۴۸ هزار هکتار مبارزه بر علیه آفت سن و ۲۶۱ هزار هکتار نیز مبارزه بر علیه علف‌های هرز در مزارع گندم این استان انجام شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: عملیات پایش و مبارزه با عوامل خسارت‌زا در سطح مزارع گندم تا پایان خرداد ماه در فارس ادامه دارد.

عباسی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات به موقع تاکنون خساراتی ناشی از بیماری زنگ زرد در مناطق مستعد و شمالی استان فارس گزارش نشده است.

وی صدور اطلاعیه‌ها و ارائه دستورالعمل‌های فنی به کشاورزان، انجام مبارزه به موقع به صورت پیشگیری و کنترلی و همچنین همکاری کشاورزان خصوصاً در مناطق مستعد را از جمله اقدامات به موقع این سازمان برای کنترل بیماری زنگ زرد گندم و آفت سن غلات در فارس برشمرد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس توصیه کرد: کشاورزان استان فارسی می‌توانند با نظر کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی و مدیران پهنه نسبت به سمپاشی مزارع خود بر علیه بیماری زنگ یا سن غلات اقدام کنند.

کد خبر 6087209

دیگر خبرها

  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد