Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر تازه‌ترین رده بندی مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان ارسلان مطهری برترین مهاجم و منصوریان برترین مربی فوتبال کشورمان شناخته شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بر اساس تازه‌ترین رده بندی مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان که از سوی سایت ورلد کلاب رنکینگ اعلام شد، ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در رتبه ۸۲ جهان و در صدر برترین مهاجمان ایرانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه در این رده بندی نزول جایگاه هر ۵ مهاجم برتر کشورمان است. پس از مطهری ، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه زنیت روسیه با ۲ پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین در رتبه ۱۰۲ جهان قرار گرفت و دومین مهاجم برتر کشورمان شد. علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران هم با ۳۸ پله سقوط نسبت به رده بندی قبل در رتبه ۲۶۱ جهان و سوم ایران جای گرفت.

مهدی قائدی از استقلال با یک پله سقوط و عیسی آل کثیر از صنعت نفت هم با ۶ پله سقوط در رتبه‌های چهارم و پنجم برترین مهاجمان کشورمان قرار گرفتند.

در سطح جهان نیز جایگاه ۲ مهاجم برتر جهان تغییری نداشته و لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با کسب ۵۲۶۲ امتیاز در رتبه نخست جای گرفت و حمداله مهاجم النصر در رتبه دوم ایستاد. در این رده بندی لیونل مسی مهاجم بارسلونا به ترتیب رتبه سوم خود را به کارلوس ولا مهاجم لس آنجلس گلکسی واگذار کرد و چهارم شد.

در بخش مربیان نیز علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن با وجود سقوط ۷ پله‌ای در رتبه ۲۸۴ جهان و نخست ایران ایستاد. پس از او امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با ۷ پله صعود در رتبه ۲۹۵ جهان و دوم ایران و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با یک پله نزول در رتبه ۴۱۲ جهان و سوم ایران جای گرفتند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال و جواد نکونام سرمربی فولاد هم در رتبه‌های چهارم و پنجم ایران جای دارند. در این رتبه بندی جایگاه ۵ مربی برتر جهان تغییری نداشت و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در صدر ایستاده و گایاردو سرمربی ریور پلاته و ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا در جای دوم و سوم قرار دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ارسلان مطهری استقلال مطهری پرسپولیس ارسلان مطهری استقلال برترین مهاجم ایران پرسپولیس مطهری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی تیم استقلال برانکو وینفرد شفر پله سقوط رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش دریافتی از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت‌گرفته از سوی سیدحسین حسینی و محمدحسین مرادمند، بازیکنان، و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت ۴۸ ساعت باید ابلاغیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • دانشگاه تهران در میان ۱۰ دانشگاه اول خاورمیانه
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • این دانشگاه ایرانی در جمع ۱۰ دانشگاه برتر خاورمیانه
  • دانشگاه تهران در میان ۱۰ دانشگاه اول خاورمیانه قرار گرفت
  • دانشگاه های علوم پزشکی و شیراز در رتبه بندی موضوعی کیو اس ۲۰۲۴
  • دانشگاه صنعت نفت میان برترین‌ها
  • یازدهمی رضا علیپور در جام جهانی سنگ‌نوردی چین