Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@23:32:59 GMT

متلک انتخاباتی اکبر ترکان درباره ادعای مصباحی مقدم

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۴۹۲۳

خرداد: مشاور سابق رئیس جمهور گفت:سیاست‌ورزی این است که اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تلاش کنند نظام را تقویت کنند لذا اصلاح‌طلبان باید در ۱۴۰۰ باز هم در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خرداد از خبرآنلاین، بخشی از گفتگو ی آرمان با اکبر ترکان در واکنش به ادعای مصباحی مقدم مبنی بر افزایش سبد رأی ۱۶ میلیونی اصولگرایان و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده را بخوانید؛

*اصلاح‌طلبان می‌گویند در ۲۲۰ حوزه کاندیدا نداشته‌اند و کاندیداهای آنها تایید نشده‌اند بنابراین در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه دو اصولگرا با یکدیگر رقابت کردند که هر کدام از آنها برنده میدان شود به حال آنها فرقی ندارد این شیوه پیروزی این دوره جریان اصولگرا بوده است و مبارکشان باشد، آنها راست می‌گویند اگر انتخابات ۱۴۰۰ هم به همین روش برگزار شود آنها پیروز میدان می‌شوند، در واقع اگر با همین همکاری شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری هم شرکت کنند بازهم پیروز میدان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*اصلاحات هیچ راهی ندارد و شورای نگهبان در ۱۴۰۰ هم به همین روشی عمل می‌کند که امسال هم آن را مبنی قرار داد.

* باید برای حفظ اصل نظام در انتخابات شرکت کنیم،  وظیفه ما این است که وضعیت نظام را در فشار فعلی درک کنیم و کسانی که به انقلاب علاقه مند هستند باید در هر شرایطی پای صندوق‌های رای بیایند تا دچار خود تحریمی نشویم.

* اصلاح‌طلبان هنوز هم در جامعه با اقبال عمومی مردم مواجه هستند، اصلاح‌طلبان عقبه اجتماعی خود را از دست نداده‌اند و همان‌هایی که در انتخابات ۸۸ شرکت کردند هنوز هم به رای خود معتقد هستند همان تعدادی که رای داده‌اند هنوز هم از عقبه اجتماعی اصلاح‌طلبان هستند.

*اقبال عمومی جریان اصلاحات هنوز هم با سال ۸۸ برابری می‌کند و آمار مبنی بر افت سرمایه اجتماعی این جریان را غلط می‌خواند.

* از اصلاح‌طلبانی که سال ۸۸ رای داده‌اند کسی را سراغ دارید که امروز طرفدار احمدی نژاد باشد؟ بنابراین جمعیت اصلاح‌طلبان هنوز هم همان میزان سال ۸۸ است.


برچسب ها: اکبر ترکان ، مصباحی مقدم ، انتخابات

منبع: خرداد

کلیدواژه: اکبر ترکان مصباحی مقدم انتخابات اصلاح طلبان هنوز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود

لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره ائتلاف با شانا

 

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!