Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینیاکی ویلیامز از نژاد پرستی هایی که در لالیگا اتفاق می افتد، می گوید.

طرفداری- نژاد پرستی امروزه به یکی از مسائل غیر قابل کنترل در دنیای فوتبال تبدیل شده و تقریبا در تمام نقاط جهان وجود دارد. اینیاکی ویلیامز، یکی از بازیکنانی بود که در جریان تساوی بیلبائو برابر اسپانیول در رقابت‌های لالیگا مورد حمله نژاد پرستی واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن نیز در دیدار جام حذفی برابر تنریف هم مورد حمله هواداران قرار گرفت. البته پس از آن، دیگر هواداران تیم تنریف به حمایت از وی پرداختند.

حالا اینیاکی ویلیامز در گفتگو با مارکا درمورد احتمال وقوع دوباره چنین صحنه هایی می‌گوید:

بیایید امیدوار باشیم که دیگر چنین اتفاق‌هایی رخ ندهد ولی اگر هم اتفاق بیفتد، درست مثل اتفاقی که در بازی برابر تنریف رخ داد، من از حمایت مردم برخوردار خواهم بود. هزاران پیام در شبکه‌های مجازی دریافت کردم. می‌دانم اگر چنین چیزی دوباره رخ دهد، هم تیمی‌هایم به همراه من زمین بازی را ترک خواهند کرد چرا که در این مورد با یکدیگر حرف زده ایم. حتی اگر به خاطر این موضوع ما را بازنده دیدار اعلام کنند، اهمیتی نخواهیم داد. این حرکتی در راستای کاهش نژاد پرستی خواهد بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اینیاکی ویلیامز نژاد پرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

در گزارش خبرورزشی آمده است:این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899291

دیگر خبرها

  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم