Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل تیپاکس از آمادگی شرکت‌های پستی و لجستیکی زیر مجموعه خود، برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تیپاکس، دکتر مهرداد فاخر که پیش از این نیز در تعامل با سازمان هلال احمر تفاهم نامه‌ای برای ارائه خدمات در شرایط بحرانی و غیر بحرانی امضا کرده است، درباره اقداماتی که در شرایط امروز می تواند یاری‌گر سیستم بهداشت کشور باشد، گفت:« ما همواره به دنبال ایجاد نقشی فعال در توسعه پایدار اجتماعی کشور بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط بحرانی امروز هم وظیفه خود می دانیم که در کنار پزشکان و پرستاران، عزم ملی را برای بهبود شرایط جزم کنیم.

از این رو تمامی شرکت‌های پستی زیر مجموعه ما مثل تیپاکس، تی نکست، تی هاب و... برای نقل و انتقال تجهیزات پزشکی به سراسر کشور، توزیع و پخش بسته‌های بهداشتی، جابجایی نمونه‌های آزمایشگاهی و... به صورت رایگان، اعلام آمادگی می کنند.»

وی گفت:« تا کنون چنین دستوری از وزارت بهداشت به ما ابلاغ نشده اما در صورتی که نیاز باشد حتما تمامی امکاناتمان را برای مقابله با کرونا به کار خواهیم بست.»

لینک کوتاه: asriran.com/0030Up

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: با اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان فیروزه بیش از ۲۸۶۱ بازدید بهداشتی توسط بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط در سطح شهرستان صورت گرفت که با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ۶۶۵ مورد بازرسی از مساجد و اماکن متبرکه فیروزه انجام شده است.

محبوبه مهماندوست افزود: در این ایام برای متصدیان مراکز و اماکن غیر بهداشتی ۳۲۵ مورد اخطاریه کتبی صادر شده که ۱۰۹ مورد به دلیل عدم رفع نواقص اعلام شده به مراجع قضایی و سازمان‌های مسئول معرفی شده اند که ۱۱ مورد آن پلمب شدند.

وی گفت: در این طرح بازرسیان بهداشتی هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم کردند ، ۱۰۸۵ مورد بازدید سنجش پرتابل مواد غذایی و هزار و ۸۹۴ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی، ۱۳۹ مورد نمونه برداری آب آشامیدنی، ۲۸ مورد نمونه گیری مواد غذایی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • فعالیت ۸۰۰۰ آزمایشگاه در کشور
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان