Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@12:08:25 GMT

قتل؛ پایان بزم مستانه ۲ پسر تهرانی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۵۳۹۰

قتل؛ پایان بزم مستانه ۲ پسر تهرانی

این پسر دیروز در دادگاه از خود دفاع کرد و مدعی شد در دفاع از خودش چاقو کشیده است.

عصر شامگاه دهم بهمن ماه سال ۹۷ پیکر خونین پسر ۱۷ ساله‌ای به نام بردیا به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل شد که از ناحیه سینه چاقو خورده بود. وی تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما تلاش پزشکان برای نجات وی بی نتیجه ماند و بردیا به دلیل شدت خون ریزی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد نشان می‌داد وی در خانه دوستش پرهام مهمان بوده که با ضربه چاقوی وی از پا در آمده است.

بازداشت پسر ۱۷ ساله
با افشای این ماجرا پرهام که همراه پدر و مادرش، پیکر نیمه جان بردیا را به بیمارستان رسانده بود بازداشت شد و به درگیری خونین با مهمانش اعتراف کرد.

وی گفت: من و بردیا از سال‌ها قبل با هم دوست بودیم. آن روز بردیا در غیاب پدر و مادرم به خانه ما آمده بود تا با هم خوش گذرانی کنیم. ما مهمانی دونفره ترتیب داده بودیم که با هم مشروب خوردیم و مشغول تماشای فیلم شدیم، اما یک باره بردیا پیشنهاد عجیبی را مطرح کرد که از شنیدن آن عصبانی شدم به همین دلیل با هم درگیر شدیم و من با چاقو او را زدم.

وی ادامه داد: وقتی بردیا خونین روی زمین افتاد از ترسم با پدر و مادرم تماس گرفتم و بلافاصله او را به بیمارستان رساندیم، اما کار از کار گذشته بود.

به دنبال اعتراف‌های پسر نوجوان و بازسازی صحنه جرم برای وی کیفرخواست صادر شد و وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه پدر و مادر بردیا برای قاتل پسرشان حکم قصاص خواستند.

مادر داغدار در حالی که اشک می‌ریخت با اشاره به متهم گفت: پسرم مهمان خانه پرهام بود، اما او بی رحمانه پسرم را کشت. به همین دلیل حاضر به گذشت نیستم و برایش قصاص می‌خواهم.

سپس پرهام که از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود در جایگاه ویژه ایستاد و منکر قتل عمدی شد.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت::آن روز بردیا به خانه‌مان آمد و با هم مشروب خوردیم. ما سال‌ها بود با هم دوست بودیم و هیچ مشکلی با یکدیگر نداشتیم، اما وقتی بردیا مست شد یک باره پیشنهاد بی شرمانه‌ای را مطرح کرد. او خواست تا تسلیم خواسته شومش شوم که از شنیدن پیشنهاد او عصبانی شدم. ما با هم درگیر شده بودیم که بردیا با چاقو به من حمله کرد و من برای دفاع از خودم چاقو را از دستش گرفتم. ما با هم گلاویز شده بودیم که چاقو ناخواسته به سینه بردیا فرو رفت.

پرهام در حالی که اشک می‌ریخت و سرش را پایین انداخته بود ادامه داد:من واقعا قصد کشتن بردیا را نداشتم. من انگیزه‌ای برای قتل دوست قدیمی ام نداشتم، اما او خودش به سمت من حمله ور شد و حمله او به سمت من باعث شد تا چاقو ناخواسته به سینه اش برخورد کند.

من اگر او را با چاقو نمی‌زدم ممکن بود خودم در آن درگیری کشته شوم.

با پایان اظهارات متهم نوجوان، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل حادثه چاقو کشی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین سرقت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی کردوان هویت سارقان و مخفیگاه آنها شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه سه متهم پرونده دستگیر شدند، افزود: همگی این سارقان سابقه دار به انجام سه فقره سرقت در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد پنجاه قبضه چاقو و قمه کشف شد، ابراز داشت: انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج یابی دیگر کشفیات این پرونده بود.

موقوفه‌ای بابیان اینکه متهمان روانه زندان شدند، در ادامه تصریح کرد: دوچرخه، دینام، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق از اقلام سرقتی کشف شده این پرونده بودند.

وی افزود: با توجه به کشف اموال مسروقه مال‌باختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود در ساعات اداری به پاسگاه انتظامی کردوان مراجعه کنند.

کد خبر 6086252

دیگر خبرها

  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • پرتاب چاقو به سمت بازیکن در لیگ کلمبیا! / فیلم
  • 4 تکنیک خلاقانه برای تیز کردن چاقو‌ی کند (فیلم)
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو