Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:19:31 GMT

۶واحد سفره خانه سنتی در لرستان پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۵۴۵۰

۶واحد سفره خانه سنتی در لرستان پلمپ شد

سرهنگ رضا احمدیان روز سه شنبه اظهار داشت: در پی شیوع و انتشار ویروس کرونا در سطح برخی از شهرستان های لرستان و تصمیم مسئولان مبنی بر عدم ارائه قلیان در چایخانه ها و قهوه خانه های سنتی تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: این اقدام با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه اغذیه فروشان، شبکه بهداشت شهرستان خرم آباد و شهرداری و با هماهنگی مقام قضایی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پی سه روز اجرای متوالی طرح کنترل و نظارت، ۱۰۱ جام قلیان جمع آوری و ۶ واحد چایخانه و سفره خانه سنتی به علت عدم رعایت ضوابط پلمپ شد.

سرهنگ احمدیان بیان کرد: همچنین یک مدیر واحد صنفی چایخانه به دلیل فک پلمپ به دادسرا معرفی و از تعداد ۱۸ نفر تعهد مبنی بر رعایت ضوابط اخذ شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی لرستان لرستان ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی لرستان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان

غلامعلی فتحی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱۰ هزار تن انواع نهاده‌های دامی توسط اتحادیه‌ها و تشکل‌های تحت پوشش شبکه تعاون روستایی استان توزیع شده است، اظهار کرد: همچنین سال گذشته ۶ هزار و ۷۰۰ تن کود شیمیایی آلی، زیستی و ریز مغذی بین کشاورزان توزیع شده است.
به گفته وی سال گذشته ۳ هزار و ۲۲۳ تن انواع بذور اصلاح شده تولید و فرآوری و بین کشاورزان توزیع شد که نسبت به برنامه تعیین شده در ابتدای سال ۱۶۱ درصد رشد داشته است.
مدیر کل تعاون روستایی لرستان گفت: سال گذشته ۱۱ هزار و ۷۹۱ کیلوگرم انواع سموم شیمیایی بین کشاورزان استان توزیع شد که ۱۲۹درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
به گفته فتحی سال گذشته ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر مواد سوختی از جمله بنزین، نفت، گازوئیل، روغن، گاز طبیعی و مایع همچنین ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی بین روستائیان توزیع شد.
وی گفت: سال گذشته ۱۷۰ تن گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد برای تنطیم بازار در ایام پایانی سال تامین و توزیع شد، توزیع گوشت منجمد همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست