Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیرو‌های ارتش سوریه در ادامه پاکسازی بقایای گروه های تروریستی در استان ادلب موفق به آزادسازی مناطق دیگری از اشغال عناصر تروریستی شدند. تاریخ انتشار: 11:33 - 13 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۳۹۹

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ نیرو‌های ارتش سوریه در ادامه عملیات خود موفق شدند شهرک‌های «دادیخ» و «کفر بطیخ» را که در جنوب غربی شهر راهبردی «سراقب» واقع شده اند از اشغال عناصر تروریستی «جبهه النصره» آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نیرو‌های سوری در جریان درگیری با عناصر تروریستی «النصره» در این مناطق، ده‌ ها نفر از آنها را به هلاکت رسانده و یا مجروح کرده اند.

در حال حاضر نیرو‌های ارتش سوریه در حال پاکسازی شهر «سراقب» از وجود عناصر تروریستی چبهه النصره از چندین محور هستند.

«سراقب» روز دوشنبه بار دیگر به کنترل نیرو‌های سوری درآمد و یگان‌ های ارتش سوریه پس از بیرون راندن تروریست‌ ها وارد این شهر راهبردی شدند.

در همین حال وزارت دفاع ترکیه مدعی شده که یک نظامی ارتش این کشور در پی عملیات نیرو‌های سوری کشته شده است.

 

بیشتر بخوانید: بیانیه دمشق؛ سوریه در برابر تجاوزهای ترکیه می ایستد تحولات سوریه؛ تسلط نیروهای سوری بر «سراقب»

 

شبکه المیادین نیز گزارش داده که ارتش سوریه موفق به آزادسازی شهر «حزارین» از وجود عناصر تروریستی شده است.

در همین حال مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه می گوید نیروهای سوری کنترل کامل بزرگراه دمشق به حلب را به دست گرفتند.

در خبری دیگر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قرار است روز سه شنبه برای دیدار و گفت و گو با مقام های ترکیه درباره تحولات ادلب به آنکارا سفر کند.

عملیات هوایی مشترک ارتش سوریه با جنگنده‌ های روسیه علیه مواضع تروریست‌ ها در روز پنجشنبه گذشته منجر به کشته شدن دست‌کم ۳۰ نظامی ارتش ترکیه کشته شدند. این عملیات سبب بروز تنش‌های جدی میان «آنکارا» با «دمشق» و «مسکو» شده است.   ترکیه، روسیه و سوریه را متهم به حمله آگاهانه به نظامیان خود در ادلب کرده، اما روسیه اعلام کرده براساس هماهنگی‌ های از پیش انجام شده نیرو‌های ترکیه نبایست در این منطقه حضور می‌داشتند. در واقع نظامیان ترکیه در میان گروه‌های تروریستی حضور داشتند و از این رو هدف قرار گرفتند.

درگیری ها میان ارتش سوریه و بقایای گروه های تروریستی در استان «ادلب» از پنجشنبه گذشته و در پی کشته شدن بیش از ۳۰ نظامی ترکیه مستقر در مواضع گروه های تروریستی تشدید شده است اما دست بالای این نبردها همچنان در اختیار ارتش سوریه است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوریه تحولات سوریه ادلب گروه های تروریستی عناصر تروریستی ارتش سوریه نیرو های سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • (ویدیو) ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی
  • فیلم| برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد ۲ بالگرد ارتش مالزی + فیلم