Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:45:12 GMT

این مرد با سر واژگونش خبرساز شد! + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۶۱۱۶

این مرد با سر واژگونش خبرساز شد! + تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مورد عجیب در این مقاله در مورد کلادیو وییرا اولیوریا است. او با بدشکلی ناجوری به دنیا آمد. سرش کاملا به سمت عقب خم شده بود، طوری که کاملا واژگون بود و دست و پایش هم معلول بود. پزشکان تصور نمی‌کردند که او مدت زیادی زنده بماند و به مادرش توصیه کردند که زیاد در پی درمان این کودک برنیاید و اجازه بدهد که کودک، سیر طبیعی خود را به سمت مرگ و رهایی طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام بیماری آقای اولیوریا، بیماری‌ای به نام آرتروگریپوز Arthrogryposis است. در این بیماری نادر، مفاصل بدن در چند قسمت بدن در وضعیت غیرطبیعی جمع می‌شوند و امکان حرکت به بیمار نمی‌دهند و عضلات بدن در اطراف مفصل‌های درگیر سخت و فیبروزه می‌شوند.

اما مادر این کودک، اما هر کاری از دستش برمی‌آمد برای او انجام داد و او را زنده نگه داشت. از زمان کودکی اولیوریا تلاش می‌کرد که به کسی وابسته نباشد و خودش تلویزیون را روشن کند و تماس تلفنی برقرار کند و از اینترنت استفاده کند.

از هشت سالگی اولیوریا توانست که روی زانوهایش راه برود. برای اینکه او در این حین با آسیبی مواجه نشود، والدین‌اش همه خانه را تغییر دادند، کف‌پوش خانه را عوض کردند، جای پریز‌ها و ارتفاع تختخواب را پایین آوردند.

با اینکه با توجه به آناتومی خاص اولیوریا، از صندلی چرخدار هم نمی‌توانست استفاده کند، به لطف مادرش، مرتب به مدرسه می‌رفت. او هیچ وقت احساس شرم‌زدگی نمی‌کرد و خودش را پنهان نمی‌کرد.

بعد از مدتی، اولیوریا متوجه شد که با قرار دادن یک قلم در دهان و حرکت دادن ماوس کامپیوتر با لب‌هایش می‌تواند بر مشکل ارتباطی و ناتوانی خود غلبه کند. اما حتی مدرک حسابداری گرفت و استخدام شد.

سخنرانی‌های انگیزشی او بسیار احساس‌برانگیزند. ۳ سال پیش او نخستین کتاب خود را نوشت، عنوان کتاب او «دنیای واژگون پیرامون» است.

منبع: یک پزشک

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری عجیب مرد عجیب سر واژگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس

به گزارش جماران؛ مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت:  به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند .

من هم بسیار نگران بودم اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند.

 

 

دیگر خبرها

  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • طعنه سنگین و خبرساز رضا رشیدپور به رئیسی + ویدئو
  • (ویدئو) پرچم کردستان در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • از صفر تا صد جراحی‌های چاقی
  • بنر حجاب شهرداری تهران خبرساز شد
  • اینفوگرافیک: شایع ترین بیماری‌های گوارشی در کشور
  • سرمربی تراکتور، یک چهره خبرساز و مشهور