Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با اشاره به درخشش دانش آموزان ایرانی در جشنواره جهانی علوم و اسپانیا 2020، گفت: دانش‌آموزان ایرانی در این جشنواره در حوزه‌های علوم اعصاب، علوم پزشکی و سلامت و انرژی‌های تجدید پذیر شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیست؛ مهدی رشیدی جهان دبیر علمی جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا درباره جشنواره جهانی علوم  اسپانیا 2020، اظهار داشت: این جشنواره همانند کنفرانس های بین‌المللی با حضور بیش از 16 کشور در روزهای 26 تا 29 فوریه و با حمایت علمی دانشگاه ملی بارسلونا، پارک علم و فناوری بارسلونا، مرکز تحقیقات و آزمایشگاه علمی اسپانیا و حامیان علمی و تحقیقاتی معتبر دنیا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی درباره مقام‌ها و رتبه های دانش آموزان افزود:  طرح ها و مقالات دانش آموزان سید مبین طباطبایی در گروه پزشکی و سلامت، هاجر ترابی در رشته علوم اعصاب و کیان میرآفتاب زاده، علی تکین کلهر، سیدرضا هاشمیان و مانا نوروزی در رشته انرژی های تجدید پذیر پس از داوری حائز دریافت مدرک بین المللی این جشنواره جهانی شدند.    دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا ادامه داد: در این جشنواره نماینده مرکز به عنوان داور بین المللی حضور داشته و 3 جایزه ویژه از جانب مرکز پژوهش های بین المللی ابن سینا به عنوان جوایز ویژه ایران به نمایندگانی از بلژیک، هلند و کانادا اهدا شد.    پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با حضور بیش از پنج هزار نفر از دانش آموزان، مربیان و مدیران مدارس سراسر کشور در تاریخ 21 و 22 فروردین 1399 در پژوهشگاه نیرو با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان های علمی دیگر برگزار می‌شود. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانش آموزی ابن سینا جشنواره جهانی دانش آموزان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • فیلم| توصیۀ وزیر علوم به داوطلبان کنکور و دانش‌آموزان پایۀ دوازدهم
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • عرضه توانمندی‌های صادراتی ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس