Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز (سه شنبه)‌ پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اعلام محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از روز شنبه ۱۷ اسفند آغاز خواهد شد. طبق اعلام صورت گرفته در مرحله نخست ثبت نام در ۵۳۰ شهر انجام شد و قرار است با فراهم شدن شرایط مرحله دوم ثبت‌نام از ۱۷ اسفند شروع شود که این آغاز در پنج استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز و اصفهان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طبق اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی از روز ۱۲ اسفند این فرصت به متقاضیانی که تایید صلاحیت نشدند و یا اینکه خواهان انصراف از این طرح هستند، داده شد تا با مراجعه به سایت tem.mrud.ir نسبت به انصراف یا اعتراض خود اقدام کنند.

پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در این زمینه اظهار داشت: نظر به ضرورت اعلام پایان مهلت اعتراض و انصراف متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن و به منظور ادامه سایر اقدامات اجرائی این طرح، مهلت اعتراض به عدم تایید شرایط ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن و همچنین انصراف از ثبت‌نام در این طرح، در ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخه ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: افرادی که نسبت به ثبت نام مرحله اول اعتراض دارند با مراجعه به سایت در بخش اعتراضات با درج نام و کدملی خود، کد رهگیری دریافت کرده و با ثبت کد، علت رد تقاضای اولیه خود را مشاهده می کنند. چنانچه اشتباهی شده باشد، اعتراضات ثبت و متقاضیان با ارایه مدارک سجلی، در زمان مقرر و اعلام شده مراجعه کرده و وضعیت آنها کنترل و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

اصلانی درخصوص شرایط انصراف متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، گفت: متقاضیانی که درخواست انصراف از طرح اقدام ملی را دارند می‌توانند، تقاضای انصراف خود را از طرح اقدام ملی تا تاریخ اعلام شده ثبت کنند. متقاضیان با ثبت انصراف خود این امکان را خواهند یافت تا در طرح‌های جدید و در مرحله دوم ثبت نام که از ۱۷ اسفند آغاز می‌شود، در شهری که سکونت دارند ثبت نام کنند.

برچسب‌ها طرح ملی اقدام مسکن تسهیلات مسکن مسکن پروندهٔ خبری بازار مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ملی اقدام مسکن تسهیلات مسکن مسکن طرح ملی اقدام مسکن تسهیلات مسکن مسکن طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ وهاب میزانی افزود: تا زمان تحویل واحد‌ها به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها، غیرقانونی است.

وی اضافه کرد: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن (مشاوران املاک) در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی بیان داشت: بر حسب گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی برخی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به آنها اعلام می‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از موارد، این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد لذا افراد باید توجه داشته باشند هر ایرانی تنها یک‌بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

میزانی افزود: این در حالی است که با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن