Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل تا پایان هفته هفتمین آزمایشگاه بررسی نمونه‌های کرونا در اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا در کنار سایر آزمایشگاه‌ها به سرعت پاسخ نمونه‌های ارائه شده را دریافت کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل  ۱۳ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو استان همجوار ما گیلان و آذربایجان شرقی وضعیت به مراتب حادتر از شرایط استان اردبیل است و شایسته است هموطنان از سفرهای غیرضرور به شدت پرهیز کرده و تا نیمه اول فروردین سال آینده سفرهای خود را کنسل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک نخستین ادامه داد: اولین اولویت ما کاهش حضور در تجمعات بیش از پنج نفر است که هموطنان از خریدهای ایام پایانی سال صرفنظر کرده و بیشترین ماندگاری را در منزل داشته باشند.
وی رعایت اصل خودمراقبتی و گندزدایی مداوم سطوح را به هموطنان توصیه و خاطرنشان کرد: در کنار توزیع ماسک و مواد شوینده مردم در مصرف آب نیز دقت داشته باشند و با شستن مکرر دست سعی کنند از مواد ضدعفونی کننده نیز در کنار دستکش و ماسک استفاده کنند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تعطیلی مراکز پرتجمع نظیر هتل‌ها، تالارها و سالن‌های ورزشی را ضروری دانست و بیان کرد: ما در استان با مشکل تامین خودرو برای حمل جسد و بیماران کرونا روبرو هستیم که در این زمینه امیدواریم خودروی مورد نیاز هرچه سریعتر تامین شود.
نخستین گفت: تا پایان هفته هفتمین آزمایشگاه بررسی نمونه‌های کرونا در اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا در کنار سایر آزمایشگاه‌ها به سرعت پاسخ نمونه‌های ارائه شده را دریافت کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم عزیز خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 6087224

دیگر خبرها

  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • اینفوگرافیک/ ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور
  • این آزمایش سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد