Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف اصفهان از اجرای توصیه‌های بهداشتی در واحدهای صنفی خبر داد و گفت: به تالاردارها و رستوران‌دارها ابلاغ شده تا از برگزاری تجمعات بزرگ مانند همایش‌ها، مراسم ترحیم، عروسی و غیره خودداری کنند. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

رسول جهانگیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به تکذیب خبر تعطیلی آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، اظهار داشت: برای هیچ شغلی تعطیلی اعلام نشده و نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فقط توصیه به رعایت نکات بهداشت شخصی و ضد عفونی واحد صنفی به تمام واحدها اعلام شده و همچنین تمامی دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی و متولیان کلان اصفهان را عملیاتی کرده‌ایم.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه آرایشگاه‌های زنانه و مردانه در اصفهان دائر هستند، گفت: این واحدهای صنفی با رعایت توصیه‌های لازم در خدمت شهروندان هستند و هیچ اعلام تعطیلی به آنها داده نشده است.

وی تصریح کرد: به تالاردارها و رستوران‌دارها ابلاغ شده تا از برگزاری تجمعات بزرگ مانند همایش‌ها، مراسم ترحیم، عروسی و غیره در راستای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا خودداری کنند و همچنین چایخانه‌هایی که اقدام به سرو قلیان کنند پلمب خواهند شد.

‌‌نقش خانواده‌ها در کاهش اضطراب کودکان از ویروس کرونا؛ والدین واکنش‌های هیجانی خود را کنترل کنندرئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: بیشتر مبتلایان به کروناویروس درمان شدندتعطیلی مراسم جشن تولد و عروسی‌ها در خراسان جنوبی/برخورد با انتشار دهندگان شایعات کرونا

جهانگیری ادامه داد: به مردم این خاطر جمعی را می‌دهم که هیچگونه کمبود مواد غذایی در استان اصفهان نداریم و شهروندان هر موقع نیاز داشتند می‌توانند به فروشگاه‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی با اشاره به تکذیب شایعات کمبود مواد غذایی و تعطیلی واحدهای صنفی، اظهار داشت: این موضوع یک جو روانی است و عده‌ای سودجو و معاند با مردم اقدام به ایجاد ناامنی اقتصادی و اجتماعی در جامعه کردند و قصد بر هم زدن فعالیت‌های اقتصادی و امنیت اجتماعی را دارند وگرنه هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/166/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896820

دیگر خبرها

  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • احتمال کاهش اینتاکدهای مالیاتی تا خرداد
  • اولتیماتوم دولت برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌ها
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد