Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:13:25 GMT

آغاز جشنواره نوروزی سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۷۴۷۴

آغاز جشنواره نوروزی سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، جشنواره نوروزی سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با قرعه کشی هفتگی یک گوشی هوشمند، اعطای دقایق رایگان مکالمه داخل و خارج شبکه در شب عید، اعطای یک و نیم گیگ اینترنت همراه هفتگی بدون قرعه کشی و قرعه کشی یک دستگاه کنسول بازی PS۴ آغاز شد.

همه مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل، تا ۲۹ فروردین با فعال سازی سیم کارت و برقراری اولین تماس، خرید و فعال سازی مودم، خرید شارژ، خرید بسته و یا هر دقیقه برقراری تماس خارج شبکه در جشنواره نوروزی شاتل موبایل امتیاز کسب می کنند و در قرعه کشی هفتگی هفت گوشی هوشمند و یک کنسول بازی PS۴ شرکت داده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمامی مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل، با رسیدن امتیازها به سقف معینی، علاوه بر افزایش شانس شرکت در این قرعه کشی ها، یک و نیم گیگابایت اینترنت همراه هفتگی بدون انجام قرعه کشی دریافت می کنند.

شاتل موبایل در شب عید نوروز نیز بسته های مکالمه داخل و خارج شبکه و بسته های اینترنت همراه به مشترکین سیم‌کارت های هوشمند خود هدیه می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره نوروزی شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم کارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنید یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرید و فرآیند ثبت نام و تحویل سیم‌کارت را درب منزل خود انجام دهید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4868836

منبع: مهر

کلیدواژه: سیم کارت هوشمند سیم کارت موبایل ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو شرکت دانش بنیان نوآوری تحقیقات علمی اینترنت موبایل گوگل شرکت هواوی تولید فناوری 5G ایالات متحده آمریکا امنیت اطلاعات سیم کارت های هوشمند جشنواره نوروزی شاتل موبایل هوشمند شاتل قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!

یکی از عجیب‌ترین مواردی که درباره کارت ملی به گوش خورد فروش آن با مبالغی حتی تا ۳۰۰ میلیون تومان برای ثبت نام خودروی وارداتی بود.

فروش گوسفند در ازای کارت ملی هم طی روز‌های اخیر جنجالی شد که هر چند مسئولان آن را تکذیب کردند.

بد نیست بدانید که با کارت ملی لاستیک دولتی هم داده می‌شود که قیمت آن در بازار آزاد بسیار بالاتر است.

گویا کارت ملی تبدیل به شیوه‌ای برای ارائه کالا‌های یارانه‌ای و حتی سودجویی برخی دلالان شده است.

منبع: سرانه

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • ماجرای خرید گوسفند با کارت ملی چه بود؟
  • پشت ماجرای فروش گوسفند با کارت ملی چیست؟
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری