Web Analytics Made Easy - Statcounter

110 مجوز از ابتدای سال 98 در کمیسیون ماده 5 امور باشگاه ها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی مسئول دبیرخانه کمیسیون ماده 5 امور باشگاه های استان از رشد 300 درصدی صدور مجوزهای باشگاهی خبر داد و گفت:با هدف حمایت از بخش خصوصی و اشاعه هر چه بیشتر ورزش و سلامتی در بین آحاد جامعه و با تکیه بر سیاست های تسهیل کننده اداره کل ورزش وجوانان استان در راستای صدور مجوز فعالیت باشگاه های خصوصی، از ابتدای سال 98 تا کنون تعداد 110 مجوز در کمیسیون ماده 5 امور باشگاه ها صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به افزایش چشمگیر صدور مجوزهای سال جاری نسبت به سال 97 خاطرنشان کرد: مجوز های صادر شده این کمیسسیون در سال 97 تعداد 35 مورد بوده است که رشد 300 درصدی در سال 98 حاکی از مدیریت موثر و حمایت خوب اداره کل ورزش و جوانان است. لازم به ذکر است از بین 110 مجوز صادر شده، تعداد 11 مجوز ویژه آقایان، 9 مجوز مختص بانوان و 81 مجوز نیز مشترک می باشد.همچنین از این تعداد 9 مجوز نیز موافقت اصولی جهت احداث مکان ورزشی بوده است.
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش باشگاه بیرجند صدور مجوز صادر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

وی افزود: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • کاغذبازی مجوزها در خط پایان
  • توضیح سازمان غذا و دارو درباره زالوی طبی
  • فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه ها مورد تأیید است
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • تنها زالوی طبی عرضه شده در داروخانه تأییدیه دارد